Hej!
Vi har för några dagar sedan varit och besökt Hjältevadshus och gjort en s.k produktionskostnadskalkyl.
Vi har fastnat för Villa Nygård och gjort en del tillval.
Total kostnad för huset blev 2,4 milj. detta inklusive tomt, grund, och alla kringkostnader såsom pantbrev, bygglov, kvalitetsansvarig, lagfart mm mm.
Nu är vi osäkra på kvaliteten på huset, prisklassen är ok för oss det var i de kretsarna vi lagt oss MEN är just detta huset värt det????
Finns det någon därute som vet vilken kvalitet de har på sina hus, kanske har någon av er ett Hjältevadshus idag och har bott där några år så ni vet hur det är...
Tacksam för hjälp
//Ellinor