har fått pris från lokal vitvarusäljare på följande grejer:
induktionshäll
inbyggnadsugn
kyl
frys självavfrostande
diskmaskin integrerad
frihängande fläkt från thermex
tvättmaskin
torktumlare
centraldammsugare
vitvarorna är i rostfritt o från siemens så även torktumlare o tvättmaskin. priset vi fått är 62000 kr. billigt eller dyrt? vad har ni fått ge för era vitvaror?? vi kollade på pricerunner på nätet o fick summan till 68000 om vi handlat via nätet så det borde va ett bra pris eller??
 
Här är våra precis nyinköpta prylar, från 2 lokala affärer och elgiganten.

kyl/frys (elektrolux, 60-modul, rostfritt)
diskmaskin (cylinda, helintegrerad)
spishäll (gram, ej induktion)
inbyggnadsugn (elektrolux, rostfritt)
inbyggnadsfläkt (cylinda)
centraldammsugare (elektrolux)
tvättmaskin (siemens)
avfuktare (woods)
34.819:-

Det skiljer visserligen en del på våra paket, vi har valt billigare lösningar tex tvättlina (dock ej med i priset ;)) och avfuktare istället för torktumlare. Men det skiljer oxå 27.000:-... Tycker vårt paket räcker för 2 vuxna och en hund. Kanske vi hade fått ner priset om vi valt en och samma affär, kanske inte. Vi köpte när vi hittade ngt passande och snyggt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.