55 861 läst ·
33 svar
56k läst
33 svar
Present till en 14 årig pojke.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Hur gick det? Vad blev det för något?
Då föräldrarna köper ALLT till barnen men snålar med pengar, blev det primitivt present. En tusenlapp som han blev jätteglad för! Men inte hans föräldrar.
De bad efteråt om att INTE ge pengar då dom får ingen kontroll över vart pengarna går.
Jag tycker det är lite konstigt. Men ok.
Den här gången gick det bra... För oss i.a.f.
De bad efteråt om att INTE ge pengar då dom får ingen kontroll över vart pengarna går.
Jag tycker det är lite konstigt. Men ok.
Den här gången gick det bra... För oss i.a.f.
Låter som att den här killen kommer att plats i "Ung och bortskämd" om några år eller...? Klart killen inte ska lära sig ta ansvar för pengar, det är ju bättre att någon som redan kan gör det...
Klicka här för att svara