...för två dörrar och en inomhusdel. Skall inte kopplas via telefoni eller ip. Hittar bara
väldigt avancerade för flerbostadhus eller billig kinaelektronik. Finns det inget mellanting?
Någon som rekommender nå't?
 
Har för mig att jag såg att clas ohlson har det!?
 
ullberg
Om inte allt för lång tid hoppas jag kunna ge lite feedback på denna produkt som jag lagt en förhandsorder på http://www.idoorcam.com

Vet dock inte om den klarar flera dörrar till en "inomhusdel" (här en smartphone)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.