Är det flrea här som har dålig erfarenhet av Miamipool? De försöker hela tiden undandra sig sitt ansvar, påstår de aldrig hört om problem, skicka ut felaktiga saker.
Är 2 st på gatan som byggt och bägge har samam åsikter om Miamipool

Detta är ingen poolleverantör att rekommendera

Troode man kunde lita på en firma som utger sig för att varit 40 år i branschen

Hoppas andra vill lämna sina synpunkter, bra och dåliga om detta företag

Vi och vår granne byggde Miamipooler för 7-8 år sedan och vi känner inte alls igen den beskrivning du ger, det uppstod ett par mindre problem och vår leverantör (Märsta) var ytterst tillmötesgående och är så fortfarande.

Kan ju vara så att de jobbar på frenchaisebasis och då är olika på vilka man handlar med. Jag rekommenderar gärna Miamipool, iaf de i Märsta

OK, Ja det kan ju stämma ,men har varit i kontakt med återförsäljare samt Deras VD. Jag montera min pool själv, det var detaljer som ej var kompletta, lite halvfabrikat, när man påpeka saker så hade de aldrig hört talas om det. Det mest flagranta är väl att linern var lappad o laggad på 2 ställen utan att de sagt något om det, när jag vill ha kompensation för det så vill de betala så liten del att då väljer vi ny liner, dock har jag hållt på att "bråka" om detta sen september 2009.Atomatiken till solpaneler var ej komplett, då skyllde deras VD på sin leverntör i sin tur, lika så var den felkopplad, då sa han att de ändra den för knappt 2 år sen, varför ändrar man inte sin monteringsanvisning då? Brännhål i pollöverdrag..ja det finns mera saker och foton på lappningen

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.