Hej!
Jag behöver hjälp av nån som kan gissa dimensionerna på t- rören som kommer in till badrummet så jag kan köpa ändpluggar (eller kanske bättre med kulventil?) och plugga igen dom, jag vet inte om det är möjligt att gissa det på bild utan att jag har några mått eller nåt att referera till, men jag vill att ni gissar spontant på vad ni tror så ska jag försöka köpa många olika storlekar för att hitta det rätta och lämna tillbaka dom andra som inte passar.
Jag behöver hjälp av nån som kan gissa dimensionerna på t- rören som kommer in till badrummet så jag kan köpa ändpluggar (eller kanske bättre med kulventil?) och plugga igen dom, jag vet inte om det är möjligt att gissa det på bild utan att jag har några mått eller nåt att referera till, men jag vill att ni gissar spontant på vad ni tror så ska jag försöka köpa många olika storlekar för att hitta det rätta och lämna tillbaka dom andra som inte passar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Produkter som diskuteras: "skjutmått"
Skjutmått
Skutmått, också känt som djupmått, är ett mätverktyg som används för att mäta djupet på hål, spår eller andra öppningar. De kan också användas för att kontrollera avståndet från en kant till ett invändigt ställe som är svårt
Läs mer
Jag kjan tyvärr inte stänga av vattnet just nu för qtt mäta muttern invändigt, men måtten precis innan där muttern sitter är 18,5 mm på övre och 20,5 mm på undre.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden