Nissens Nissens skrev:
Eftersom du inte har koll:
[länk]
Som inte är släppta ännu ;)
 
  • Gilla
roli och 2 till
  • Laddar…
D
Nissens Nissens skrev:
Så du bortser helt ifrån att användare är ruggigt nöjda med Plejd?
Det vittnar flera om här i tråden och kundundersökningar säger samma sak. (Nej, tänker inte länka till dem igen)
Beror det på att du inte klarar av att ta till dig informationen eller har du svårt att acceptera det?
Nej, tvärtom, då läste du fel, övertygad om att det finns många nöjda användare men det betyder inte att alla skulle vara nöjda, jag skulle vara onöjd tex. Men jag tror nästan alla elektriker föredrar Plejd, den passar nog de allra bäst.
 
  • Gilla
David Wallin och 2 till
  • Laddar…
Sittställning
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Som inte är släppta ännu ;)
Hur mycket av ditt år har passerat ?

Känns det som en vinst för er Plejd-hatare om produkten blir försenad ?
Känns det som en förlust om jag lovar att jag kommer köpa den, även till överpris ?

:heart: Plejd :heart:
 
Sittställning Forlowt skrev:
Hur mycket av ditt år har passerat ?

Känns det som en vinst för er Plejd-hatare om produkten blir försenad ?
Känns det som en förlust om jag lovar att jag kommer köpa den, även till överpris ?

:heart: Plejd :heart:
Nejdå, du köper precis vad du vill. Men när @Nissens med sin extremt höga svansföring skryter med produkter som inte är släppta, samtidigt som han påstår att andra har noll koll......nja.......
 
  • Gilla
David Wallin och 5 till
  • Laddar…
Sittställning
Poängen tycker jag ändå är där, utveckling sker om än i långsam takt :)
 
R
Sittställning Forlowt skrev:
Hur mycket av ditt år har passerat ?

Känns det som en vinst för er Plejd-hatare om produkten blir försenad ?
Känns det som en förlust om jag lovar att jag kommer köpa den, även till överpris ?

:heart: Plejd :heart:
Det är nissens som fått det till att vi skulle vara några Plejdhatare. Jag skulle mer än gärna se att de fixar de saker jag (med flera) kritiserar. Det vore grymt att ha ett svenskt företag som är i framkant av denna bransch.

Men ska vi vara ärliga så finns det en del i deras produkter att vara (sakligt) kritisk till.
 
  • Gilla
  • Älska
jorblad och 4 till
  • Laddar…
Sittställning
R RoAd skrev:
Det är nissens som fått det till att vi skulle vara några Plejdhatare. Jag skulle mer än gärna se att de fixar de saker jag (med flera) kritiserar. Det vore grymt att ha ett svenskt företag som är i framkant av denna bransch.

Men ska vi vara ärliga så finns det en del i deras produkter att vara (sakligt) kritisk till.
Dom är i framkant, men inte på det du vill önskar.
 
Ossian K Olsson
R RoAd skrev:
Det är nissens som fått det till att vi skulle vara några Plejdhatare. Jag skulle mer än gärna se att de fixar de saker jag (med flera) kritiserar. Det vore grymt att ha ett svenskt företag som är i framkant av denna bransch.

Men ska vi vara ärliga så finns det en del i deras produkter att vara (sakligt) kritisk till.
Men Plejd har ju blivit en religion (ofta ihopkopplad med deras aktie) och alla som säger minsta lilla mot Plejd och deras bristfälliga produkt är hatare..
 
  • Gilla
jorblad och 2 till
  • Laddar…
J
Sittställning Forlowt skrev:
Dom är i framkant, men inte på det du vill önskar.
På dimningskurvan?
 
  • Haha
  • Gilla
  • Älska
BSOD och 3 till
  • Laddar…
Nissens
R RoAd skrev:
Det är nissens som fått det till att vi skulle vara några Plejdhatare. Jag skulle mer än gärna se att de fixar de saker jag (med flera) kritiserar. Det vore grymt att ha ett svenskt företag som är i framkant av denna bransch.

Men ska vi vara ärliga så finns det en del i deras produkter att vara (sakligt) kritisk till.
Trams.
Jag är bara fascinerad över att några som inte gillar Plejd ständigt går ut i rena Plejdtrådar och kör sitt mantra om hur uselt Plejd är och söker sedan bekräftelse för sin hemautomatiseringshobby. Det verkar vara viktigt att tala om för alla att öppen programvara är det enda man skall använda, trots att mängder av produkter på matknaden inte har det, och de flesta bryr sig inte. Acceptansen för att många är oerhört nöjda med Plejd är noll…
 
  • Gilla
frasen_36 och 1 till
  • Laddar…
Nissens
Ossian K Olsson Ossian K Olsson skrev:
Men Plejd har ju blivit en religion (ofta ihopkopplad med deras aktie) och alla som säger minsta lilla mot Plejd och deras bristfälliga produkt är hatare..
Det är snarare hemautomatiseringshobbyisterna som sprider sin religion långt utanför sina forum. Det är nog inte många Plejdanvändare som gör tvärtom, åtminstone skulle jag inte ens fundera på det.
 
  • Gilla
Sittställning
  • Laddar…
Nissens
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Nejdå, du köper precis vad du vill. Men när @Nissens med sin extremt höga svansföring skryter med produkter som inte är släppta, samtidigt som han påstår att andra har noll koll......nja.......
Har inte sagt att de är släppta, men de släpps i år, verkade som ha hobbyisterna inte kände till det.
Jag har knappast hög svansföring, reagerar bara på tomtarna som inte kan acceptera att många är nöjda med Plejd av en anledning. Du och några till har fortfarande inte begripit vad det beror på, och det betyder sannolikt att ni aldrig kommer att göra det heller.
 
  • Gilla
frasen_36 och 1 till
  • Laddar…
J
Nissens Nissens skrev:
Trams.
Jag är bara fascinerad över att några som inte gillar Plejd ständigt går ut i rena Plejdtrådar och kör sitt mantra om hur uselt Plejd är och söker sedan bekräftelse för sin hemautomatiseringshobby. Det verkar vara viktigt att tala om för alla att öppen programvara är det enda man skall använda, trots att mängder av produkter på matknaden inte har det, och de flesta bryr sig inte. Acceptansen för att många är oerhört nöjda med Plejd är noll…
Alltså plejdhatare? Eller vad vill du sätta för epitet på folk som använder ett mantra och söker bekräftelse i hur uselt nåt är? Du kanske ändrat dig och kommit till sans på sistone angående detta? Det kanske är helt välförtjänt kritik? Eller kan du hålla med om att du överdriver som vanligt just angående din baby Plejd? Du är ju inte överbeskyddande i andra trådar.
 
  • Gilla
djac och 2 till
  • Laddar…
Nissens
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Nejdå, du köper precis vad du vill. Men när @Nissens med sin extremt höga svansföring skryter med produkter som inte är släppta, samtidigt som han påstår att andra har noll koll......nja.......
Det var ödmjukt, får han verkligen köpa Plejd?
Utan att bli idiotförklarad?
 
Nissens
J Jocke Best skrev:
Alltså plejdhatare? Eller vad vill du sätta för epitet på folk som använder ett mantra och söker bekräftelse i hur uselt nåt är? Du kanske ändrat dig och kommit till sans på sistone angående detta? Det kanske är helt välförtjänt kritik? Eller kan du hålla med om att du överdriver som vanligt just angående din baby Plejd? Du är ju inte överbeskyddande i andra trådar.
Nja, Plejdhatare är nog ett bra begrepp, för det är helt onyanserade åsikter som presenteras tillsammans med raljerande över hur konstigt det är att någon köper Plejd.
Varför har man behovet av att hålla på med det i Plejdtrådar är ju frågan…
 
  • Gilla
frasen_36 och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.