Hej
Som svar på inlägg #9
Jag beskrev den första generationen av styrning som innehöll halvledare och som då inte tålde så mycket
Halvledare tål fortfarande inte så mycket och jag undrar därför om man fortfarande använder halvledare som kopplingselement
Ett relä brukar ge ifrån sig klickljud och kan normalt bara koppla till och från, inte styra ”styrkan”