Hej

Som svar på inlägg #9
Jag beskrev den första generationen av styrning som innehöll halvledare och som då inte tålde så mycket

Halvledare tål fortfarande inte så mycket och jag undrar därför om man fortfarande använder halvledare som kopplingselement

Ett relä brukar ge ifrån sig klickljud och kan normalt bara koppla till och från, inte styra ”styrkan”
 
Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.