Jag ber om överseende om det är fel avdelning, men jag hittar ingen bättre.
Jag skulle gå in på play butik och kolla efter en app, och får upp nedanstående blaffa.
Det verkar omöjligt att få bort den och komma vidare. Jag vill varken köpa något eller verifiera något.
Hur ska jag göra för att komma in på play butik som vanligt?
Jag skulle gå in på play butik och kolla efter en app, och får upp nedanstående blaffa.
Det verkar omöjligt att få bort den och komma vidare. Jag vill varken köpa något eller verifiera något.
Jo ofta så hjälper det med att starta om mobilen.M Mats_R skrev:Jag ber om överseende om det är fel avdelning, men jag hittar ingen bättre.
Plus att kolla om du har någon större uppdatering?
Sen vad har du valt mellan lösenord eller biometri?
Alla uppdateringar är benhårda nuförtiden pga allt ond verksamhet därute.
Jag har inte gjort något val, utan bara backat tillbaka.P paralun skrev:
Jo, den kommer upp, men jag vet inte om jag vågar uppdatera. Sist jag uppdaterade så förstörde uppdateringen en telefoninspelningsapp (ACR) som jag har. Jag hade ett jättejobb att leta upp den igen på ett ställe som hette unchained.P paralun skrev:
Jo nu vet jag inte varför du inte "vågar"?? Det är ju ett måste annars blir du uppäten av de onda oavsett vad du nu har på din mobil. Bara att bita ihop och en telefoninspelningsapp kan ju vara klart ond utan att kolla.M Mats_R skrev:
Jo, det som hände förra gången var att appen slutade att spela in automatiskt. Jag läste sedan på div. forum att det berodde på att automatisk inspelning hade blivit förbjudet i USA. Efter uppdateringen fungerade appen bara manuellt.P paralun skrev:
Jag förstår inte riktigt, hur skulle inspelningsappen vara ond?