Hej
Genom att titta på bilden får ni gärna leda mig kring vilket material jag behöver köpa för att platsbygga paxgarderoben. Det är gapet mellan garderoben och taket jag vill täcka med ngt. Sedan vill jag också veta om jag ska limma eller köpa sockelskruv för att få allting på plats?
Genom att titta på bilden får ni gärna leda mig kring vilket material jag behöver köpa för att platsbygga paxgarderoben. Det är gapet mellan garderoben och taket jag vill täcka med ngt. Sedan vill jag också veta om jag ska limma eller köpa sockelskruv för att få allting på plats?
Jag hittade hyllplan hos Hornbach, de kan såga den åt mig. Dock kommer det bli färgskillnad, vet vi om det finns NCSkod för paxgarderoberna? Så jag målar de första med rätt nyans
Du kan ju också sätta en remsa gips ovan och låta väggfärgen fortsätta över garderoberna. Ger en ännu mer platsbyggd känsla tycker jag.N Noproblem88 skrev:
Jag har under dagen kollat upp måtten. Blev ganska förvånad, antigen lutar golvet eller taket, men det är olika mått längs garderoben, dvs olika mått mellan garderoben och taket, beroende på var man man mäter. Nu är frågan, vilket material är enkelt att forma? Vill inte stå och hyvla för att få plats med biten.
GipsN Noproblem88 skrev:Jag har under dagen kollat upp måtten. Blev ganska förvånad, antigen lutar golvet eller taket, men det är olika mått längs garderoben, dvs olika mått mellan garderoben och taket, beroende på var man man mäter. Nu är frågan, vilket material är enkelt att forma? Vill inte stå och hyvla för att få plats med biten.
Är ju mer regel än undantag att något av dom lutar. Gips är lätt att bearbeta.N Noproblem88 skrev:Jag har under dagen kollat upp måtten. Blev ganska förvånad, antigen lutar golvet eller taket, men det är olika mått längs garderoben, dvs olika mått mellan garderoben och taket, beroende på var man man mäter. Nu är frågan, vilket material är enkelt att forma? Vill inte stå och hyvla för att få plats med biten.
Renoverare
· Stockholm
· 388 inlägg