7 062 läst ·
6 svar
7k läst
6 svar
Plastnitar
Hejsan
Någon som vet var man kan få tag på olika sorters plastnitar, av sådana typer som används för fastsättning av diverse plastdetaljer på moderna bilar.
Biltema har en modell som är som popnit fast i plast. Det jag tänker på här är typen som består av två delar där man först trycker i den ena som typ en plugg, och sedan en knapp i pluggen som gör att den expanderar och sitter fast.
Någon som vet var man kan få tag på olika sorters plastnitar, av sådana typer som används för fastsättning av diverse plastdetaljer på moderna bilar.
Biltema har en modell som är som popnit fast i plast. Det jag tänker på här är typen som består av två delar där man först trycker i den ena som typ en plugg, och sedan en knapp i pluggen som gör att den expanderar och sitter fast.
Låter som sådana snabbfästen för fläktar till datorer. Kika webhallen, kanske är vad du söker?
Produkter som diskuteras: "fläktar"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 inlägg
Jag kallar sprängnitar de då pinnen man trycker i spränger isär ytterdelen.
Protte
Protte
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden