Hur får jag fram ritning till planteringslådan som har visats signerat Tim Karlsson?

BirgitS
Var har den visats, kan du länka till den?

Hejsan. Den kommer upp som bild på en enklare ritning då man googlar odlingslåda. Ulf

Hej

Om det är planteringslådorna dom säljs av ett företag så tror jag knappast att du kommer få några ritningar på dem.

Men de ser tämligen enkla ut att bygga själv. 2 olika längder på trall plus 4 ben och en botten som skruvas ihop.
Det kanske tar en stund att fundera ihop hur den första ska göras, de följande tillverkar du snabbare och snabbare.

Fairlane
U Ulf Vikström skrev:
Hejsan. Den kommer upp som bild på en enklare ritning då man googlar odlingslåda. Ulf
Olika personer får olika resultat när man googlar, baserat på tidigare sökningar, så det kan vara lite lurigt. Ta en screenshot när du ser en bild eller prova att klicka på bilden så blir det lättare att få hjälp.

• Gilla
Hep
  • Laddar…
Sidorna är inga problem det är botten delen jag undrar över.

Som sagt. Länk eller bild gör det klart enklare att komma med råd.

Jag har inte en aning om ur man länkar, men tack i all fall för uppmärksamheten.

En bild lyckades jag med

• Ritning av en planteringslåda med måtten L150xD36xH45 cm, inklusive olika vyer och dimensioner.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Hep
  • Laddar…
Bra att du fick in bilden.

Skissen längst ned till vänster borde vara vyn underifrån. Det är 3 reglar som fästs mellan långsidorna. Sedan läggs säkert de 3 bottenbrädorna direkt på reglarna.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.