Hur får jag fram ritning till planteringslådan som har visats signerat Tim Karlsson?
Hejsan. Den kommer upp som bild på en enklare ritning då man googlar odlingslåda. Ulf
Hej
Om det är planteringslådorna dom säljs av ett företag så tror jag knappast att du kommer få några ritningar på dem.
Men de ser tämligen enkla ut att bygga själv. 2 olika längder på trall plus 4 ben och en botten som skruvas ihop.
Det kanske tar en stund att fundera ihop hur den första ska göras, de följande tillverkar du snabbare och snabbare.
Om det är planteringslådorna dom säljs av ett företag så tror jag knappast att du kommer få några ritningar på dem.
Men de ser tämligen enkla ut att bygga själv. 2 olika längder på trall plus 4 ben och en botten som skruvas ihop.
Det kanske tar en stund att fundera ihop hur den första ska göras, de följande tillverkar du snabbare och snabbare.
Det är det inte.
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 18 331 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 18 331 inlägg
Olika personer får olika resultat när man googlar, baserat på tidigare sökningar, så det kan vara lite lurigt. Ta en screenshot när du ser en bild eller prova att klicka på bilden så blir det lättare att få hjälp.U Ulf Vikström skrev:
Sidorna är inga problem det är botten delen jag undrar över.
Jag har inte en aning om ur man länkar, men tack i all fall för uppmärksamheten.
Tack för tipset och glad midsommar
Klicka här för att svara