Vi är på gång att buda på ett sluttningshus, Gullringshus Gyllenringen (C-3?). Finns det någon här som har Gullringshus katalog med den husmodellen? Vore intressant att läsa och se hur huset beskrivs.

Det finns ritning med i annonsen men det känns som att planlösningen kan ha ändrats av någon tidigare ägare.

Sluttningshus i snölandskap med tegelfasad och balkong, Gullringshus Gyllenringen-modell.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Jag har en gammal villapärm som följde med vårt hus med planlösningar på ett gäng sluttningshus. Tycker spontant att 753 är närmast. Skulle hjälpa lite om du anger kvadratmeter så kan jag posta det som är närmast, 753 har t.ex. 4 rum och kök/matplats i entrévåningen 2-3 sovrum, samvarorum, klädvårdsrum, förråd i sluttningskällaren. 112 + 54 kvm

S Sackaros skrev:
Jag har en gammal villapärm som följde med vårt hus med planlösningar på ett gäng sluttningshus. Tycker spontant att 753 är närmast. Skulle hjälpa lite om du anger kvadratmeter så kan jag posta det som är närmast, 753 har t.ex. 4 rum och kök/matplats i entrévåningen 2-3 sovrum, samvarorum, klädvårdsrum, förråd i sluttningskällaren. 112 + 54 kvm
S Sackaros skrev:
Ursäkta jättesent svar. Vi förlorade budgivningen så frågan är inte aktuell längre...

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.