Förstår din tanke med att ”bo in sig” men huset är från -67 och alla golv, ytskikt etc också. Mkt struktur/vävtapet och solblekta korkmattor så att bo som det är nu är inte aktuellt för då får både jag å sambon panik tror jag
Känns också svårt/opraktiskt att renovera lite ”halvt” nu och byta exempelvis golv å ytskikt och sen riva väggen om ett år å få fixa golvet på nytt... men det är klart, behåller man en halvvägg så krävs ju ingen ändring avseende golvet där.