Hej!
Jag skulle behöva hjälp att få lite idéer angående hur jag ska planera mitt vardagsrum. Det ända jag har beställt är en två-sits soffa med måtten 2240x1050 mm.
Min tanke med vardagsrummet är att kunna hänga i soffan, kolla lite TV och om jag får plats, en liten hörna med skrivbord/dator.
Den röda markeringen är en skjutgarderob där jag har tänkt att ha städgrejer, så det gör ingenting om den blockeras lite grann.
Har ni några förslag?
Vänliga hälsningar
Luke
Jag skulle behöva hjälp att få lite idéer angående hur jag ska planera mitt vardagsrum. Det ända jag har beställt är en två-sits soffa med måtten 2240x1050 mm.
Min tanke med vardagsrummet är att kunna hänga i soffan, kolla lite TV och om jag får plats, en liten hörna med skrivbord/dator.
Den röda markeringen är en skjutgarderob där jag har tänkt att ha städgrejer, så det gör ingenting om den blockeras lite grann.
Har ni några förslag?
Vänliga hälsningar
Luke
Bästa svaret
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 091 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 091 inlägg
Välkommen till forumet!
Vad sägs om att ha TV på vänstra väggen bredvid städskåpet och soffan mittemot?
Då borde det bli plats för skrivbord i nere till höger.
Jag har använt datorprogrammet Sweet Home 3D för att lätt kunna pröva olika möbleringar och "gå runt" i rummet för att se hur det känns och ser ut.
Jag har använt datorprogrammet Sweet Home 3D för att lätt kunna pröva olika möbleringar och "gå runt" i rummet för att se hur det känns och ser ut.
Tack så mycket!BirgitS skrev:
Välkommen till forumet!
Vilken bra idé, då ska jag spana in Sweet Home 3D och se om jag kan få lite känsla för hur det kan komma att se ut,.
Tack för hjälpen!!
MVH
Luke
Klicka här för att svara