Hej alla hemmafixare!
Hittade bara en riktigt gammal tråd om planlimmning av diskhon i köket, och ingen av bilderna där fungerade, så jag tänkte att jag skapar en ny tråd för att se om det finns några där ute som har fixat en planlimmning själv.
Jag har beställt bänkskiva från ikea men gillar inte deras diskbänkar, så den har jag beställt av Blanco istället (gjord för planlimmning...)
Tar tacksamt emot alla tips och råd om hur jag skall gå tillväga med min planlimmning...

Stefan
 
Vad för bänkskiva?
Massivträ eller laminat?
Bra verktyg är ett måste
Om du har möjlighet så kika på en planlimmning utförd av proffs
Att tummen sitter där den skall är också ett villkor :)
 
Bänkskan är i laminat. Bra verktyg är väl alltid ett måste :)
Tror att tummen sitter där den skall oxå, än så länge i alla fall....:p
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.