Hej alla hemmafixare!
Hittade bara en riktigt gammal tråd om planlimmning av diskhon i köket, och ingen av bilderna där fungerade, så jag tänkte att jag skapar en ny tråd för att se om det finns några där ute som har fixat en planlimmning själv.
Jag har beställt bänkskiva från ikea men gillar inte deras diskbänkar, så den har jag beställt av Blanco istället (gjord för planlimmning...)
Tar tacksamt emot alla tips och råd om hur jag skall gå tillväga med min planlimmning...
Stefan