Vad är en optimal placering av utedelen rent ekonomiskt (buller, utseende etc exkluderat)? Det känns som om den bör sitta i söderläge så att eventuell solstrålning kommer pumpen till godo. Eller är den positiva effekten försummbar?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.