Jag har ingen aning, men sätt det inte för långt bak. Jag som har ryggproblem och inte så lång får ont i ryggen varenda gång jag handdiskar för att jag måste stå lite framåtlutad för att nå under strålen. Vi har "standard" diskbänk så det beror inte på att vi placerat den ovanligt långt bak utan det gäller överallt.