Börjar närma mig slutskedet i min badrumsrenovering, bild på eländet när jag började riva här nedan:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Frågan jag ställer mig är placering av avluftning en, måste den sitta som sista del på avloppsstammen eller kan man montera den mellan toalett och handfat?
Måste den också sitta som högsta punkten på avloppey eller kan den sitta lägre ner?
På bilden här verkar det vara gränsfall på att den sitter som högsta punkt