Någon som var med i någon grupp på C64, Amiga eller PC?. Hur var det?

Utifrån verkade det jäkligt coolt nämligen😀
Demogruppen CRYSTAL presenterar 'Black Hornet', ett spelhack, med info om party i Aalborg, Danmark 1991.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Skärmbild av ett introskärmsmeddelande för spelet Turrican 2 på C64, med text om gruppen IKARI och spelet som crackats av TALENT.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Jag var bl a med i en demogrupp som hette Level 11.


Retrografik med texten 'Level 11' och 'The Highest Level!' på svart bakgrund, designad i en stil med vågmönster och futuristiska linjer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Grafisk design med texten 'Level 11' i retrostil, inkluderar cirkelformad text och pixelgrafik i olika färger.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
videopac
  • Laddar…
useless useless skrev:
Jag var bl a med i en demogrupp som hette Level 11.


[bild]

[bild]
Coolt, gissar att du jobbar inom IT idag?
 
P Parkeringsvakten skrev:
Coolt, gissar att du jobbar inom IT idag?
Jo.
 
Några gamla kollegor som var med i Fairlight men var inte så bevandrad i programmering då så jag har någon egen erfarenhet. Bara hört rövarhistorier 😆
 
T TypRätt skrev:
Några gamla kollegor som var med i Fairlight men var inte så bevandrad i programmering då så jag har någon egen erfarenhet. Bara hört rövarhistorier 😆
Berätta 😀
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.