P Parkeringsvakten #1 Medlem · 351 inlägg 28 jul 2025 19:38 Parkeringsvakten Medlem 351 inlägg 28 jul 2025 19:38 #1 Någon som var med i någon grupp på C64, Amiga eller PC?. Hur var det? Utifrån verkade det jäkligt coolt nämligen😀 Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Någon som var med i någon grupp på C64, Amiga eller PC?. Hur var det? Utifrån verkade det jäkligt coolt nämligen😀 Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
useless #2 Lök. · Gävleborg · 43 667 inlägg 28 jul 2025 19:48 useless Lök. Gävleborg 43 667 inlägg 28 jul 2025 19:48 #2 Jag var bl a med i en demogrupp som hette Level 11. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag var bl a med i en demogrupp som hette Level 11. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
P Parkeringsvakten #3 Medlem · 351 inlägg 28 jul 2025 19:55 Parkeringsvakten Medlem 351 inlägg 28 jul 2025 19:55 #3 useless skrev: Jag var bl a med i en demogrupp som hette Level 11. [bild] [bild] Coolt, gissar att du jobbar inom IT idag?
useless skrev: Jag var bl a med i en demogrupp som hette Level 11. [bild] [bild] Coolt, gissar att du jobbar inom IT idag?
useless #4 Lök. · Gävleborg · 43 667 inlägg 28 jul 2025 19:57 useless Lök. Gävleborg 43 667 inlägg 28 jul 2025 19:57 #4 P Parkeringsvakten skrev: Coolt, gissar att du jobbar inom IT idag? Jo.
T TypRätt #5 Allvetare · 4 246 inlägg 28 jul 2025 20:02 TypRätt Allvetare 4 246 inlägg 28 jul 2025 20:02 #5 Några gamla kollegor som var med i Fairlight men var inte så bevandrad i programmering då så jag har någon egen erfarenhet. Bara hört rövarhistorier 😆
Några gamla kollegor som var med i Fairlight men var inte så bevandrad i programmering då så jag har någon egen erfarenhet. Bara hört rövarhistorier 😆
P Parkeringsvakten #6 Medlem · 351 inlägg 28 jul 2025 20:04 Parkeringsvakten Medlem 351 inlägg 28 jul 2025 20:04 #6 T TypRätt skrev: Några gamla kollegor som var med i Fairlight men var inte så bevandrad i programmering då så jag har någon egen erfarenhet. Bara hört rövarhistorier 😆 Berätta 😀
T TypRätt skrev: Några gamla kollegor som var med i Fairlight men var inte så bevandrad i programmering då så jag har någon egen erfarenhet. Bara hört rövarhistorier 😆 Berätta 😀