Jag har ett LK PE-X-rör som kommer ut genom väggen och skulle vilja koppa en pip (typ badkarsutlopp) direkt på detta, utan blandare eller kran. Någon som vet om det finns sådana pipar?
T.ex. den här tycker jag är snygg, men tror den kräver att man har en tätskiktad box bakom och det har jag inte (och inte läge att skära upp tätskiktet för att kunna bygga en sådan box). Jag behöver ingen av/på (styrs från annat håll genom digitalblandare) och skulle helst vilja slippa bygga en box utanpå väggen.
(ja, jag vet att jag borde haft en box i väggen, men byggaren glömde helt enkelt bort den...)
T.ex. den här tycker jag är snygg, men tror den kräver att man har en tätskiktad box bakom och det har jag inte (och inte läge att skära upp tätskiktet för att kunna bygga en sådan box). Jag behöver ingen av/på (styrs från annat håll genom digitalblandare) och skulle helst vilja slippa bygga en box utanpå väggen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
(ja, jag vet att jag borde haft en box i väggen, men byggaren glömde helt enkelt bort den...)
Pipen kommer att vara väl synlig (till ett badkar) i ett snyggt badrum så den behöver vara snygg (mao funkar inte bockat rör). Men den behöver absolut inte se ut som på bilden, det var bara ett exempel för att illustrera en pip direkt på väggen.
Mässingsgrejen som är till vänster om täckbrickan på bilden, vad är det för något (den verkar inte ha en gänga som passar in i täckbrickan)?
Mässingsgrejen som är till vänster om täckbrickan på bilden, vad är det för något (den verkar inte ha en gänga som passar in i täckbrickan)?
Klicka här för att svara