R Ryggvärk #1 Medlem · 32 inlägg 4 feb 2023 15:20 Ryggvärk Medlem 32 inlägg 4 feb 2023 15:20 #1 Söker tips på var man kan hitta någon med lite färdigheter i Photoshop? Skulle behöva få ett växthus målad på en bild över vår tomt för att visualisera hur det kommer bli.
Söker tips på var man kan hitta någon med lite färdigheter i Photoshop? Skulle behöva få ett växthus målad på en bild över vår tomt för att visualisera hur det kommer bli.
P Plupp 238506 #2 Anonym 4 feb 2023 15:33 Plupp 238506 Anonym 4 feb 2023 15:33 #2 R Ryggvärk skrev: Söker tips på var man kan hitta någon med lite färdigheter i Photoshop? Skulle behöva få ett växthus målad på en bild över vår tomt för att visualisera hur det kommer bli. Kan ge det ett försök, min nivå är att sätta min chefs ansikte på en tango dansare. Skicka dom i PM.
R Ryggvärk skrev: Söker tips på var man kan hitta någon med lite färdigheter i Photoshop? Skulle behöva få ett växthus målad på en bild över vår tomt för att visualisera hur det kommer bli. Kan ge det ett försök, min nivå är att sätta min chefs ansikte på en tango dansare. Skicka dom i PM.