Hej,

Jag undrar om någon har tid/lust att hjälpa mig att göra en köksbild i Photoshop.

Jag skulle vilja se hur mitt kök skulle se ut med vita luckor och vitt kakel, men att stommar och täcksidor behålls i ek..
Som så många andra önskar jag mig ett vitt kök, men funderar på aletrnativa lösningar där detta kanske kan funka.

Stort tack till den som förbarmar sig!
// Linda

• 0810_Fornparksvägen_3_019.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
0810fornparksvgen30192.jpg

Fråga mig inte varför jag gjorde det här...

Thomas59
_chrille_ skrev:
[bild]

Fråga mig inte varför jag gjorde det här...
Behöver inte fråga, jag vet. För att du kan........men du glömde att byta färg på kaklets skuggning på bänkskivan. Det är ju helt avgörande för intrycket:rolleyes::rolleyes:.

Om du skulle betsa det kvarvarande träet mörkare så blir det nog ännu snyggare tror jag.
Då blir det nog snyggt även med det ursprungliga kaklet kvar också.

:) Wow tack! Tänk vilka snälla människor det finns där ute - och mitt i natten :).
Supertack till chrille!!

Betsa mörkare.. jaa det kanske kunde vara något. Är så less på eken så vill komma på något sätt att bli av med den.

Andra förslag till upp-piffning mottages tacksamt .

Thomas59 skrev:
Behöver inte fråga, jag vet. För att du kan........men du glömde att byta färg på kaklets skuggning på bänkskivan. Det är ju helt avgörande för intrycket:rolleyes::rolleyes:.

Ärligt talat glömde jag inte, jag orkade inte :P

Lilli80 skrev:
:) Wow tack! Tänk vilka snälla människor det finns där ute - och mitt i natten :).
Supertack till chrille!!

Betsa mörkare.. jaa det kanske kunde vara något. Är så less på eken så vill komma på något sätt att bli av med den.

Andra förslag till upp-piffning mottages tacksamt .
Så lite så...

Redigerat:
Thomas59
_chrille_ skrev:
Ärligt talat glömde jag inte, jag orkade inte :P

Så lite så...
Äh, jag försökte bara vara lite lustig:wow:. Snyggt jobbat.

Thomas59 skrev:
Äh, jag försökte bara vara lite lustig:wow:. Snyggt jobbat.
Tack!

Jo ja det förstod jag :D Men jag retade mig lite på det, men orkade inte som sagt...

Out-of-topic: Jag tycker att köket är snyggt som det är, ljust och rymligt, och med bra material.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.