Hej Forumet,
En stilla undran bara. Jag bor i ett hus uppfört av NCC från 2008. Till samtliga radiatorer går det Pexrör utan skyddsrör dragna dolt i väggar och bjälklag. Får det vara så enligt HusAMA? Jag känner instinktivt att dessa ska vara dragna i skyddsrör för att förhindra vattenskador vid t ex en läckande radiatorkoppling. Har jag fel?