Vart kan man få inspiration av detta . Vi har ett stort fönster parti med 27 graders vinkel på dom övre fönsterna som vi vill ha persienner / markiser till .
Tips ?

Om det inte är ett måste med persienner, så kan du välja lammelgardiner istället. Finns i alla dess former, färger och utformning. Titta in på SANDATEX för mer info.

198s.jpg

GreenTurtle skrev:
Om det inte är ett måste med persienner, så kan du välja lammelgardiner istället. Finns i alla dess former, färger och utformning. Titta in på SANDATEX för mer info.

[bild]
Tack för tipset ,verkar lovande om dom finns el styrda...

Vi har valt både lamellgardiner och plisségardiner till våra vinklade fönster.

Vi valde persiennexperten och är SUPERNÖJDA!

www.persiennexperten.se

Thewhitehouse skrev:
Vi har valt både lamellgardiner och plisségardiner till våra vinklade fönster.

Vi valde persiennexperten och är SUPERNÖJDA!

www.persiennexperten.se
Ni har ingen bild på hur det blev ?

Hur mycket kostar de lamellgardinerna som ni har satt in i fönstret på bilden Draven? Och klarar man sig på lamellgardiner för att det inte ska bli för varmt i rummet på sommaren eller måste man ha markiser ?

Jag ska bifoga bilder då vi hunnit ta bilder på dem, kommer snart!

tupas skrev:
Hur mycket kostar de lamellgardinerna som ni har satt in i fönstret på bilden Draven? Och klarar man sig på lamellgardiner för att det inte ska bli för varmt i rummet på sommaren eller måste man ha markiser ?
Jag är som du novis på detta och har inte köpt mina ännu. Men jag kan återkomma med info när det blivit affär...

Vi mitt nybygge köpte jag ett måttbeställt paket lamellgardiner och plisségardiner.
3 st lamellgardiner (1st 1x2,10m, 1 st. 3x4m, 1 st 1x4 m (sned)) och 5 s plisségardiner (1x2,1m).
Inklusive montering betalade jag 11 500 kr.

GreenTurtle skrev:
Vi mitt nybygge köpte jag ett måttbeställt paket lamellgardiner och plisségardiner.
3 st lamellgardiner (1st 1x2,10m, 1 st. 3x4m, 1 st 1x4 m (sned)) och 5 s plisségardiner (1x2,1m).
Inklusive montering betalade jag 11 500 kr.
Blir det verkligen bra med lamellgardiner, många menar att det inte stoppar värmen utan bara solljuset. Så det måste till markiser om inte rummet ska bli supervarmt ?

D Draven skrev:
Blir det verkligen bra med lamellgardiner, många menar att det inte stoppar värmen utan bara solljuset. Så det måste till markiser om inte rummet ska bli supervarmt ?
Har du löst det och hur blev det (13 år senare :crysmile:)

Hej.
Ja det blev motorstyrda lamellgardiner, det blev absolut snyggast och smidigast.
Men inte effektivast, en markis hade hållit ute värmen på ett bättre sätt, men sen hade konstruktionen blivit stor och farlig för hård vind.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.