Tråkigt att husföretaget inte tar ansvar. Du ska dock få anvisningar på svenska även om det är monterat i ett annat EU-land.
Du borde också startat en egen tråd istället för att ställa orelaterade frågor i en gammal tråd med ett senare lyft i en relaterad fråga. Jag anmäler mitt eget inlägg för att en mod ska kunna bryta ut det till en egen tråd.