tommib tommib skrev:
Tråkigt att husföretaget inte tar ansvar. Du ska dock få anvisningar på svenska även om det är monterat i ett annat EU-land.

Du borde också startat en egen tråd istället för att ställa orelaterade frågor i en gammal tråd med ett senare lyft i en relaterad fråga. Jag anmäler mitt eget inlägg för att en mod ska kunna bryta ut det till en egen tråd.
Ok, låter vettigt i båda fallen 👍
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.