Hej!
Tänker i framtiden lägga PEM-rör en bit i trädgården, cirka 25-30m och koppla till utekök vattenpost osv längs vägen. Kommer användas vid frostfritt.
Däremot undrar jag om alla PEM-rör går att gräva ner? Söker man på internet specificerar inte alla hemsidor om röret kan användas ovan/under mark.
Om slangen ändå bara ska ha vatten i sig vid frostfritt väder, spelar det roll då om slangen är för ovan/under mark?
Sökt igenom forumet efter svar men hittar inte, därav ännu en PEM-tråd bland tusen andra
