Hej!

Tänker i framtiden lägga PEM-rör en bit i trädgården, cirka 25-30m och koppla till utekök vattenpost osv längs vägen. Kommer användas vid frostfritt.

Däremot undrar jag om alla PEM-rör går att gräva ner? Söker man på internet specificerar inte alla hemsidor om röret kan användas ovan/under mark.

Om slangen ändå bara ska ha vatten i sig vid frostfritt väder, spelar det roll då om slangen är för ovan/under mark?

Sökt igenom forumet efter svar men hittar inte, därav ännu en PEM-tråd bland tusen andra :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.