Mina Peltorlurar slutade att fungera tillsammans medtelefonen med samtal. Allt annat via Bluetooth fungerar. När ag försöker ringa bryts ljudet och inget mer hörs. Även inkommande samtal fungerar självklart inte heller. Vad göra?

Har du en Google Pixel 7 skulle jag säga den senaste uppdateringen. Har fått stora problem med Bt sedan den släpptes.

Kan vara en inställning på telefonen På min Samsung kan jag välja om headset ska vara anslutet för bara ljud eller ljud och samtal.

• Skärmbild av inställningar för WF-1000XM4-headset på en telefon, där man kan välja anslutningar för samtal och ljud.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
cpalm och 1 till
  • Laddar…
Helt rätt är det så, men de har jag kollat. Vidare borde inte det bara ändra sig själv.

Nissens
A arvid53 skrev:
Helt rätt är det så, men de har jag kollat. Vidare borde inte det bara ändra sig själv.
Borde inte nej… men…

Purre
Provat ta bort lurarna och ansluta dom på nytt? Provat starta om telefonen?

P
Jag är färdig med Peltor. De två senaste paren jag har haft har gett upp för fort. Det blir ett par Zekler nästa gång.

Vill bara upplysa er alla, har nu gjort en fabriksåterställning på lurarna, och nu fungerar de. Tack för allt tips.

• Gilla
nino
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.