Hej!
PEAB Bostad skall uppföra kedjehus uppe i Rambodal i Norrköping. Är det nån som vet något om dessa hus? De har tydligen byggt liknande i Linköping i Lambohov, där var både tomt och hus lite mindre än vad de har tänkt att uppföra i Norrköping. Är det bra standard på dem eller behövs det mycket tillval?
Tacksam för allt intresse.
PM om ni har något om ni vill.
Mvh
/Byggmästaren