Hej!

PEAB Bostad skall uppföra kedjehus uppe i Rambodal i Norrköping. Är det nån som vet något om dessa hus? De har tydligen byggt liknande i Linköping i Lambohov, där var både tomt och hus lite mindre än vad de har tänkt att uppföra i Norrköping. Är det bra standard på dem eller behövs det mycket tillval?

Tacksam för allt intresse.

PM om ni har något om ni vill.

Mvh
/Byggmästaren
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.