Hej !
Jag har funderat, när jag ökar eller minskar radiatorpumpens flöde (för att underlätta reglering, typ lågfart höst/vår, högfart vinter ). Påverkas då fördelningen av flödet i olika delar av radiatorkretsarna, eller blir flödet proportionellt lika förändrat i alla kretsar ?
Jag har tvårörssystem utan termostat, endast fast ställbara ventiler.
Tack! / Lennart