Hej!
Någon som har några bra tips eller länkar till var man hittar vackra parytterdörrar?
Någon som har handlat sådana utomlands?
Var för ett par dagar sedan och tittade på en dörr från Polen som på håll såg väldigt vacker ut med små fönster högst upp. Den hade visst kostat runt 8 000:-. Men vid närmare titt så var nog inte kvaliteten riktigt vad jag hade tänkt mig. Bl.a. så verkade speglarna var handöverfrästa ditklistrade laminatgolvsbitar och det drog ner betyget rejält.
Qvesarum har vackra dörrar i teak men jag vet inte riktigt om de slår sig eller ej och om man i så fall har garantier. Priset ligger runt 18 000:- och jag tycker nog det är i det mesta laget. Hade tänkt mig något mellen 12 000 - 15 000 eller lägre om det går att få tag på.