T
  • Flexitent partytält med metallstänger precis över gräsmattan och vita sidoväggar med fönster.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Tältet är ju till för tillfällig uppställning, vad har det för betydelse hur det ser ut ??
Ställningen i taket är ju perfekt för att hänga upp partylampor, ballonger och vad man nu har på ett party.
Köp inte det där för permanent uppställning.

T
Isakare Isakare skrev:
Tältet är ju till för tillfällig uppställning, vad har det för betydelse hur det ser ut ??
Ställningen i taket är ju perfekt för att hänga upp partylampor, ballonger och vad man nu har på ett party.
Ok så ni tycker alltså inte det blir för lågt vid fest? Har ni använt det till mingel eller sittande middag? För mig spelar det ytterst stor roll hur det ser ut och uppfattas inuti om man ska ha fest. Vill man dekorera i taket med massor av olika nivåer av ex rislampor eller tyger etc så är det svårt att få till om ställningen i taket är lågt. Man vill ju ha höjd och någorlunda rumskänsla vid fest.

T
Isakare Isakare skrev:
Fick dessutom som svar av Dancover att detta popup tält inte var det ultimata att välja som festtält då det inte klarar väder och vind lika bra som ett vanligt partytält.

Jag har haft ett sånt och älskade det. Körde tidigare billiga partytält, dom var ju hopplösa att resa och gick lätt sönder.

Mitt höll i typ 5 år, men i höstas tog en storm det till slut. Så i år blir det ett nytt…

• Gilla
Titan123
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.