819 787 läst ·
30 325 svar
820k läst
30,3k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Jag har funderat på det här med dubbla konton och troll konton. Det är ju i princip lika illa att öppna nya trådar hela tiden. Kan någon säga till hon Mari-Lena att varje medlem bara får ha en tråd. Däri kan var och en skryta om hur fin öl hen dricker och vilken märkvärdig mat som lagas, hur långt man cyklat, skidat eller promenerat, vilken dyr elbil som företaget köpt och skattebetalarna subventionerat, vilken miljövän man är, hur duktig man är på att undvika Covid, vilken lyxkrog på Östermalm som har bäst lunch, vilka fina verktyg man äger, klagomål på partnern (som får ha egen tråd för detsamma), klaga på dåligt väder, dåliga flickor, dåliga hantverkare, kostymnissar, hur man självstympat medelst elverktyg. Ja ni fattar. Bara bilder ingen text.
Hittar man dessa trådar i appen eller kan man använda PCn, jag ansluter ogärna telefon till internet?P Pin skrev:Jag har funderat på det här med dubbla konton och troll konton. Det är ju i princip lika illa att öppna nya trådar hela tiden. Kan någon säga till hon Mari-Lena att varje medlem bara får ha en tråd. Däri kan var och en skryta om hur fin öl hen dricker och vilken märkvärdig mat som lagas, hur långt man cyklat, skidat eller promenerat, vilken dyr elbil som företaget köpt och skattebetalarna subventionerat, vilken miljövän man är, hur duktig man är på att undvika Covid, vilken lyxkrog på Östermalm som har bäst lunch, vilka fina verktyg man äger, klagomål på partnern (som får ha egen tråd för detsamma), klaga på dåligt väder, dåliga flickor, dåliga hantverkare, kostymnissar, hur man självstympat medelst elverktyg. Ja ni fattar. Bara bilder ingen text.
Just vet du om det finns en tråd för paranoia?
Du ska bara vara orolig om hon har satt på vibratorn. I så fall sätter du tillbaka default ringsignalFredrikR skrev: