Nissens
FredrikR FredrikR skrev:
Trodde den här tråden var stängd sedan länge?
Ja, alla verkar tro det…

Kan alla ha fel??

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
Nissens Nissens skrev:
Ja, alla verkar tro det…

Kan alla ha fel??
Tråden är stängd. Den är satt i ”write only”.

• Haha
fribygg och 2 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Tråden är stängd. Den är satt i ”write only”.
Stämmer bra! Tråden påminner om /dev/null på mer än ett sätt.

Jag har funderat på det här med dubbla konton och troll konton. Det är ju i princip lika illa att öppna nya trådar hela tiden. Kan någon säga till hon Mari-Lena att varje medlem bara får ha en tråd. Däri kan var och en skryta om hur fin öl hen dricker och vilken märkvärdig mat som lagas, hur långt man cyklat, skidat eller promenerat, vilken dyr elbil som företaget köpt och skattebetalarna subventionerat, vilken miljövän man är, hur duktig man är på att undvika Covid, vilken lyxkrog på Östermalm som har bäst lunch, vilka fina verktyg man äger, klagomål på partnern (som får ha egen tråd för detsamma), klaga på dåligt väder, dåliga flickor, dåliga hantverkare, kostymnissar, hur man självstympat medelst elverktyg. Ja ni fattar. Bara bilder ingen text.

• Wow
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Ja ni fattar. Bara bilder ingen text.
Fattar inte. Kan du förklara med lite bilder?

• Gilla
Nissens och 2 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
En grupp människor i rockstil sitter i en soffa med cigaretter och drinkar. En man med randig tröja spelar gitarr, och en person sover med huvudet i en peruk.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Jag golar på dig mannen!

• Haha
  • Gilla
BengtH och 3 till
  • Laddar…
smält inte snö till drinkarna på nyårsafton…

Bild av en SMHI-varning för gul snö inför nyårsafton, med information om förväntade snömängder och trafikproblem i Svealand.
Skapa konto

• Haha
Intet och 3 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Jag har paxat den här tråden du får skriva i din egen.

• Älska
  • Ledsen
  • Wow
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 3 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Jag har funderat på det här med dubbla konton och troll konton. Det är ju i princip lika illa att öppna nya trådar hela tiden. Kan någon säga till hon Mari-Lena att varje medlem bara får ha en tråd. Däri kan var och en skryta om hur fin öl hen dricker och vilken märkvärdig mat som lagas, hur långt man cyklat, skidat eller promenerat, vilken dyr elbil som företaget köpt och skattebetalarna subventionerat, vilken miljövän man är, hur duktig man är på att undvika Covid, vilken lyxkrog på Östermalm som har bäst lunch, vilka fina verktyg man äger, klagomål på partnern (som får ha egen tråd för detsamma), klaga på dåligt väder, dåliga flickor, dåliga hantverkare, kostymnissar, hur man självstympat medelst elverktyg. Ja ni fattar. Bara bilder ingen text.
Hittar man dessa trådar i appen eller kan man använda PCn, jag ansluter ogärna telefon till internet?

Just vet du om det finns en tråd för paranoia?

• Gilla
  • Wow
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Hittar man dessa trådar i appen eller kan man använda PCn, jag ansluter ogärna telefon till internet?

Det är inte paranoia, det är på riktigt

• Wow
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:

Bara låt bli att uppdatera så är det riskfritt

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
P Pin skrev:
Bara låt bli att uppdatera så är det riskfritt
Tråden att gnälla över partnern..?

Tror min fjälla har anslutit min telefon till interwebben när hon lånat den...🙄

Telefonen fungerar klockrent, som när den var ny, med Gingerbread versionen av OSet. Har inte installerat några appar.

FredrikR FredrikR skrev:
Tråden att gnälla över partnern..?

Tror min fjälla har anslutit min telefon till interwebben när hon lånat den...🙄

Telefonen fungerar klockrent, som när den var ny, med Gingerbread versionen av OSet. Har inte installerat några appar.
Du ska bara vara orolig om hon har satt på vibratorn. I så fall sätter du tillbaka default ringsignal

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
Tidningsartikel om klagomål på fjällturister som uträttar behov vid vägar och elbilsladdstationer i Malung, med rubrik och publiceringsinformation.
Skapa konto

Fybubblan för elbilsvandaler.
Åker säkert skräp-Enyaq många av dom.

• Haha
Anonymiserad 405730 och 3 till
  • Laddar…
P
FredrikR FredrikR skrev:
[bild]
Fybubblan för elbilsvandaler.
Åker säkert skräp-Enyaq många av dom.
Ja vad ska man säga om dessa miljöpartister till Elbilsförare..

• En röd elbil som drar en släpvagn med en generator som släpper ut svart rök på en väg kantad av gröna träd och buskar.
    Skapa konto
  • Haha
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.