819 613 läst ·
30 317 svar
820k läst
30,3k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Nu måste jag skriva av mig lite. Var och handlade all julmat och det var pensionärer överallt på snabbköpet. Ställer kundvagnen tvärs över gången eller går i slowmotion med dramaten värre än ett husvagnsekipage på landsvägen.
Hursomhelst när jag kom hem kom jag på min fru! Hon satt helt ogenerat uppkrupen i en mysig fåtölj iförd en oversized stickad tröja och drack te. Inte sådär som brittiska aristokratin stilfullt grepp runt örat med syfilisstela fingrar som spretar, nej båda händerna omfamnade temuggen. Absolute Christmas i bakgrunden och hela adventsstaken tänd. Ska det vara såhär när det snart är jul och pepparkakor ska bakas och mat ska lagas och klappar ska slås in? Jag blir fan stressad av sådan overksamhet. Och jag befarar att detta mys är inspirerat av ni vet vem. Vår svenska TV-version av George fucking Clooney.
Hursomhelst när jag kom hem kom jag på min fru! Hon satt helt ogenerat uppkrupen i en mysig fåtölj iförd en oversized stickad tröja och drack te. Inte sådär som brittiska aristokratin stilfullt grepp runt örat med syfilisstela fingrar som spretar, nej båda händerna omfamnade temuggen. Absolute Christmas i bakgrunden och hela adventsstaken tänd. Ska det vara såhär när det snart är jul och pepparkakor ska bakas och mat ska lagas och klappar ska slås in? Jag blir fan stressad av sådan overksamhet. Och jag befarar att detta mys är inspirerat av ni vet vem. Vår svenska TV-version av George fucking Clooney.
F
fsn
Medlem
· Västra götaland
· 12 707 inlägg
fsn
Medlem
- Västra götaland
- 12 707 inlägg
Martin Timell?P Pin skrev:Nu måste jag skriva av mig lite. Var och handlade all julmat och det var pensionärer överallt på snabbköpet. Ställer kundvagnen tvärs över gången eller går i slowmotion med dramaten värre än ett husvagnsekipage på landsvägen.
Bäst du sätter igång bakar lussekatter och gör allt annat du rabblade upp. Sen på annandag när du återhämtat dig från baksmällan och städat upp allt efter julfesten så kan du också sätta dig i fåtöljen och hålla glöggglaset med både händer o fötterP Pin skrev:Nu måste jag skriva av mig lite. Var och handlade all julmat och det var pensionärer överallt på snabbköpet. Ställer kundvagnen tvärs över gången eller går i slowmotion med dramaten värre än ett husvagnsekipage på landsvägen.
Passivt aggressivt sitter jag redan i den posenN Niq skrev:
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 244 inlägg