Nu måste jag skriva av mig lite. Var och handlade all julmat och det var pensionärer överallt på snabbköpet. Ställer kundvagnen tvärs över gången eller går i slowmotion med dramaten värre än ett husvagnsekipage på landsvägen.

Hursomhelst när jag kom hem kom jag på min fru! Hon satt helt ogenerat uppkrupen i en mysig fåtölj iförd en oversized stickad tröja och drack te. Inte sådär som brittiska aristokratin stilfullt grepp runt örat med syfilisstela fingrar som spretar, nej båda händerna omfamnade temuggen. Absolute Christmas i bakgrunden och hela adventsstaken tänd. Ska det vara såhär när det snart är jul och pepparkakor ska bakas och mat ska lagas och klappar ska slås in? Jag blir fan stressad av sådan overksamhet. Och jag befarar att detta mys är inspirerat av ni vet vem. Vår svenska TV-version av George fucking Clooney.

• Haha
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
F
P Pin skrev:
Nu måste jag skriva av mig lite. Var och handlade all julmat och det var pensionärer överallt på snabbköpet. Ställer kundvagnen tvärs över gången eller går i slowmotion med dramaten värre än ett husvagnsekipage på landsvägen.

Hursomhelst när jag kom hem kom jag på min fru! Hon satt helt ogenerat uppkrupen i en mysig fåtölj iförd en oversized stickad tröja och drack te. Inte sådär som brittiska aristokratin stilfullt grepp runt örat med syfilisstela fingrar som spretar, nej båda händerna omfamnade temuggen. Absolute Christmas i bakgrunden och hela adventsstaken tänd. Ska det vara såhär när det snart är jul och pepparkakor ska bakas och mat ska lagas och klappar ska slås in? Jag blir fan stressad av sådan overksamhet. Och jag befarar att detta mys är inspirerat av ni vet vem. Vår svenska TV-version av George fucking Clooney.
Martin Timell?

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
N
P Pin skrev:

Bäst du sätter igång bakar lussekatter och gör allt annat du rabblade upp. Sen på annandag när du återhämtat dig från baksmällan och städat upp allt efter julfesten så kan du också sätta dig i fåtöljen och hålla glöggglaset med både händer o fötter

N Niq skrev:
Bäst du sätter igång bakar lussekatter och gör allt annat du rabblade upp. Sen på annandag när du återhämtat dig från baksmällan och städat upp allt efter julfesten så kan du också sätta dig i fåtöljen och hålla glöggglaset med både händer o fötter
Passivt aggressivt sitter jag redan i den posen

• Älska
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
F fsn skrev:
Martin Timell?
Lusse bullen?

N
P Pin skrev:
Passivt aggressivt sitter jag redan i den posen
Det är inte annandag jul ännu. Sluta lata dig

• Haha
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Ska det vara såhär när det snart är jul och pepparkakor ska bakas och mat ska lagas och klappar ska slås in?
Javisst

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Det är inte annandag jul ännu. Sluta lata dig
Jag tänker inte sluta lata mig först.

Skål!
Och god jul!

• Älska
  • Gilla
  • Laddar…
N
P Pin skrev:
Jag tänker inte sluta lata mig först.

Skål!
Och god jul!
Stigit upp från fåtöljen ännu❓

• Haha
  • Laddar…
P
N Niq skrev:
Snarare risk för att hen somna i den!

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
N Niq skrev:
Det har blivit en mexican standoff i varsin fåtölj.

• Haha
FredrikR
  • Laddar…
N
P Pin skrev:
Det har blivit en mexican standoff i varsin fåtölj.
Byt till Bangkok regler.

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
N
Kan någon hjälpa Fredrik han har uppenbarligen sniffat för mycket koksgas och verkar behöva akut hjälp.
En skärmbild av ett forumdiskussionsinlägg där användaren FredrikR pratar om mycket snö och snöskottning i Dalarna.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
  • Ledsen
  • Laddar…
P
N Niq skrev:
Kan någon hjälpa Fredrik han har uppenbarligen sniffat för mycket koksgas och verkar behöva akut hjälp.
[bild]
Nej låt han hålla på med sin nyupptäckta hobby 29cm koks är ju ingett tänker jag!

• Älska
  • Wow
  • Laddar…
Äh, det är säkert bara någon ny suröl som heter så. @FredrikR är tillbaka i tråden igen så fort vinterstudion börjar. Då kan han säkert svara på hur 29 cm smakar.

• Älska
  • Gilla
  • Haha
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.