S Saelen skrev:
Herr-Man-Son
Hon heter Her-Mans-Son. Det är engelska. Det finns andra andra språk än svenska.Tänkte du inte på det? Fast lite kinky är det allt... 😳

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Mr Manson? 😮

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
S
Charles Manson?

• Wow
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Hon heter Her-Mans-Son. Det är engelska. Det finns andra andra språk än svenska.Tänkte du inte på det? Fast lite kinky är det allt... 😳
Julvärd nästa år?

Ernst kom tillbaka, allt är förlåtet!!

• Wow
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
P
Ernst ska under kvällen fundera på detta över julmiddagen om BHs invånare förtjänar detta!!!

• Man vid julbord framför öppen spis med dekorerad middag.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Älska
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Charles Manson?
Japp!

FredrikR FredrikR skrev:
Julvärd nästa år?
Ernst, Charles? Pest, kolera? Skatt, arbetsgivaravgift? Varför alla dessa hemska val? Men Charles borde väl få en ny chans ändå?

• Gilla
Pin
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Ernst, Charles? Pest, kolera? Skatt, arbetsgivaravgift? Varför alla dessa hemska val? Men Charles borde väl få en ny chans ändå?
Absolut, men kommer Kakan så lämnar jag det där skatt, då är det inget för mig, någonsin.
Inte ens statliga skränradion bör släppa in hon.

• Gilla
Pin
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Jag misstänker många kvinnor står i kö för giftermål. Då menar jag Charles. Mord lockar fram känslor endast överträffat av massmord hos vissa. Resten trånar efter Ernst.

• Wow
  • Älska
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Absolut, men kommer Kakan så lämnar jag det där skatt, då är det inget för mig, någonsin.
Inte ens statliga skränradion bör släppa in hon.
Henne

• Älska
  • Haha
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
P
Alfredo Alfredo skrev:
Hörrö nu får du nyttja det lilla till för stånd du har, det föreslås olagligheter hit o dit och nu jämförs Ernst med Charles pest eller kolera…
Du behöver tänka på att det är julafton snart och stygga män får nada och snälla får l*gga…
God helg för fan!!!

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Rejäl skrev:
Hörrö nu får du nyttja det lilla till för stånd du har, det föreslås olagligheter hit o dit och nu jämförs Ernst med Charles pest eller kolera…
Du behöver tänka på att det är julafton snart och stygga män får nada och snälla får l*gga…
God helg för fan!!!
Jag har bäddat några dagar, får man l.... då? 😇

P
FredrikR FredrikR skrev:
Jag har bäddat några dagar, får man l.... då? 😇
Det vet endast Tomten svaret på!!!

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
Lagd kvinna ligger

• Haha
  • Gilla
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
Rejäl skrev:
nyttja det lilla till för stånd du har
Nu var du väl taskig! 😢 Men God Jul i alla fall!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.