N
Rejäl skrev:
Ja givetvis om han jobbar på golvet så ber jag om ursäkt, men en moderat gör väl inte det utan har väl orkestrerat dom nya direktiven till dom på golvet?
Svävar moderater så högt i det blå att dom inte rör golvet❓

• Haha
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Var det hon??? 😱 Var precis ett reportage om det på rapports 16-sändning. Bilderna var rätt häpnadsväckande, minst sagt.... Men vi ska väl vänta minst 24 timmar innan vi vet om de stämmer eller ej. Mycket "fake news" på vissa ställen numera! Passa er!
Nej nu missuppfattar ni totalt situationen. Korvar på klädena betyder att de hade korvat sig. Men sånt händer med små underkläder. Det har jag överseende med. Men min cash är borta. Mina konserver, dieseldunkar och all ammunition är dock kvar så gärningspersonen är troligen ingen prepoer.

• Gilla
  • Wow
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Svävar moderater så högt i det blå att dom inte rör golvet❓
Molnfri höjd.

• Haha
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
N
P Pin skrev:
Nej nu missuppfattar ni totalt situationen. Korvar på klädena betyder att de hade korvat sig. Men sånt händer med små underkläder. Det har jag överseende med. Men min cash är borta. Mina konserver, dieseldunkar och all ammunition är dock kvar så gärningspersonen är troligen ingen prepoer.
Det är väl bara att skriva ut nya sedlar

Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
utan bara bra svar från andra som oxå har solceller tack.
Är det inte mulet har jag sol i cellen runt en halvtimma varje förmiddag. Men om några år får jag frigång om jag inte råkar sticka några fler och då kan jag hjälpa dig med "marknadsföringen". Hör av dig till om du är intresserad!

• Haha
  • Laddar…
S
God JUL, era jävlar!

N
S Saelen skrev:
God JUL, era jävlar!
Glad hanukkah

• Gilla
BirgitS
  • Laddar…
N
Alfredo Alfredo skrev:
Är det inte mulet har jag sol i cellen runt en halvtimma varje förmiddag. Men om några år får jag frigång om jag inte råkar sticka några fler och då kan jag hjälpa dig med "marknadsföringen". Hör av dig till om du är intresserad!
När ska vi ha nästa grillkväll om du gått o blivit inlåst❓

N Niq skrev:
När ska vi ha nästa grillkväll om du gått o blivit inlåst❓
De e lugnt. I dessa tider är det besparingar som gäller så jag är bara inlåst 0800 till 1700, vardagar. (Halvdag fredag före storhelg, nåt statligt tydligen...)

Så tänd du grillen så dyker vi upp! Karo älskade senaste gången då dina grannar tydligen hade något extra. Inte ens senap behövdes hälsar hon (han?). Har du hunnit få ny grannar föresten?

• Haha
  • Laddar…
N
Alfredo Alfredo skrev:
De e lugnt. I dessa tider är det besparingar som gäller så jag är bara inlåst 0800 till 1700, vardagar. (Halvdag fredag före storhelg, nåt statligt tydligen...)

Så tänd du grillen så dyker vi upp! Karo älskade senaste gången då dina grannar tydligen hade något extra. Inte ens senap behövdes hälsar hon (han?). Har du hunnit få ny grannar föresten?
Jag som trodde grannarna var på resa. Behöver inga nya grannar jag tar hand om deras hus.

N Niq skrev:
Jag som trodde grannarna var på resa.
Så beskriver Karo det också!

N Niq skrev:
Behöver inga nya grannar jag tar hand om deras hus.
Tänkte mest på Karo. Hon (han?) blir hungrig så lätt det lilla livet. ❤️😍🥰

• Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
N
Alfredo Alfredo skrev:
Så beskriver Karo det också!

Tänkte mest på Karo. Hon (han?) blir hungrig så lätt det lilla livet. ❤️😍🥰
Ja ok men månne han inte kan hitta någon älg att gnaga på

• Gilla
Alfredo
  • Laddar…
Såna vänliga själar ni är! That's the Christmas Spirit! Eller God helg-känslan! Eller Chanukka-feelingen! Eller jul-andan! Eller midvinterblots-offer-mentaliteten! 👏🥳😇🫶🤩

SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Såna vänliga själar ni är! That's the Christmas Spirit! Eller God helg-känslan! Eller Chanukka-feelingen! Eller jul-andan! Eller midvinterblots-offer-mentaliteten! 👏🥳😇🫶🤩
God Jul, för fan!

P
Alfredo Alfredo skrev:
God Jul, för fan!
Någ för att du liknar en jultomte eller stjärtgosse men det är inte JUL ännu!!! Ska vi börja säga god jul redan vid midsommar??

• Gilla
  • Ledsen
Nötegårdsgubben och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.