819 738 läst ·
30 324 svar
820k läst
30,3k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Nej nu missuppfattar ni totalt situationen. Korvar på klädena betyder att de hade korvat sig. Men sånt händer med små underkläder. Det har jag överseende med. Men min cash är borta. Mina konserver, dieseldunkar och all ammunition är dock kvar så gärningspersonen är troligen ingen prepoer.Alfredo skrev:
Det är väl bara att skriva ut nya sedlarP Pin skrev:
Är det inte mulet har jag sol i cellen runt en halvtimma varje förmiddag. Men om några år får jag frigång om jag inte råkar sticka några fler och då kan jag hjälpa dig med "marknadsföringen". Hör av dig till om du är intresserad!Nötegårdsgubben skrev:
När ska vi ha nästa grillkväll om du gått o blivit inlåst❓Alfredo skrev:
De e lugnt. I dessa tider är det besparingar som gäller så jag är bara inlåst 0800 till 1700, vardagar. (Halvdag fredag före storhelg, nåt statligt tydligen...)N Niq skrev:
Så tänd du grillen så dyker vi upp! Karo älskade senaste gången då dina grannar tydligen hade något extra. Inte ens senap behövdes hälsar hon (han?). Har du hunnit få ny grannar föresten?
Jag som trodde grannarna var på resa. Behöver inga nya grannar jag tar hand om deras hus.Alfredo skrev:
De e lugnt. I dessa tider är det besparingar som gäller så jag är bara inlåst 0800 till 1700, vardagar. (Halvdag fredag före storhelg, nåt statligt tydligen...)
Så tänd du grillen så dyker vi upp! Karo älskade senaste gången då dina grannar tydligen hade något extra. Inte ens senap behövdes hälsar hon (han?). Har du hunnit få ny grannar föresten?
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 648 inlägg
Såna vänliga själar ni är! That's the Christmas Spirit! Eller God helg-känslan! Eller Chanukka-feelingen! Eller jul-andan! Eller midvinterblots-offer-mentaliteten! 👏🥳😇🫶🤩