819 352 läst ·
30 302 svar
819k läst
30,3k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 647 inlägg
Nu får du lägga ner alla konstiga grejer du gör med Swish! Ett tips i all välmening: Dubbel-Swish är dubbelt så illa, vettu. Och det hjälper bara lite om du är släkt med familjen B*rn*d*tt*, är du inte det, är du rökt.Rejäl skrev:
Och nu är inte jag någon expert, men du måste jobba på din finska stavning! Dubbel-vokaler är OK (till skillnad från dubbel-Swish), men inte trippel-vokaler eller kvadrupel-vokaler.
Me like massaaage first tiiime freee second time double feee third time happy you know what..SågspånPappspikEternit skrev:
Nu får du lägga ner alla konstiga grejer du gör med Swish! Ett tips i all välmening: Dubbel-Swish är dubbelt så illa, vettu. Och det hjälper bara lite om du är släkt med familjen B*rn*d*tt*, är du inte det, är du rökt.
Och nu är inte jag någon expert, men du måste jobba på din finska stavning! Dubbel-vokaler är OK (till skillnad från dubbel-Swish), men inte trippel-vokaler eller kvadrupel-vokaler.
Swish swish I like 👍
Siiirto Suomi if you like same same but different couuuntry..
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 647 inlägg
Nu är det riktigt jobbigt här.
Jag uppbådar all min självkontroll i tangentbordets riktning.
Pust.
Är det någon som kan vara moraliskt stöd och uppmuntra mina försök
att inte (INTE!) gå in i den här tråden och svara
"Vit isolering? Ojojoj, då är det garanterat aspest! Sorry"
https://www.byggahus.se/forum/threads/hur-vet-jag-vilken-typ-av-loesull-jag-har.535281/
Jag uppbådar all min självkontroll i tangentbordets riktning.
Pust.
Är det någon som kan vara moraliskt stöd och uppmuntra mina försök
att inte (INTE!) gå in i den här tråden och svara
"Vit isolering? Ojojoj, då är det garanterat aspest! Sorry"
https://www.byggahus.se/forum/threads/hur-vet-jag-vilken-typ-av-loesull-jag-har.535281/
Gör det! Gör det! Gör det! Gör det! Gör det! Gör det! Gör det! Gör det! Gör det! Gör det! Gör det! Gör det! Gör det! Gör det! Gör det! Gör det! Gör det! Gör det! Gör det! Gör det! Gör det! Gör det! Gör det! Gör det! Gör det!SågspånPappspikEternit skrev:
Jag är lite dålig på matteformler. Vad är det man räknar ut med hjälp av tangentens riktning mot bordet❓SågspånPappspikEternit skrev:
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 239 inlägg
Jag håller med! Idka självkontroll (egenkontroll heter det egentligen på BH) @Spånis!Alfredo skrev: