N
P paralun skrev:
Jo men är det värt risken för en "du är dum"-vendetta med grannen? 🤔
Grillparty med balrogeld,motorsågar,traktorer och fredagslångburk vad kan gå fel❓
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
N
Alfredo Alfredo skrev:
Har du chilisås?
Bara bbqsås
 
N Niq skrev:
Bara bbqsås
Funkar också i tillräcklig mängd. Har du ett fat?
 
N Niq skrev:
Grillparty med balrogeld,motorsågar,traktorer och fredagslångburk vad kan gå fel❓
Allt....🤔
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Jag brukar använda trä som ved
Jag skulle tro att du kommer att dö, i princip alla vedeldare som dött har eldat trä.
 
  • Haha
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Jag brukar använda trä som ved
Jag trodde du var en "sopeldare" när man ser röken från din skorsten!
 
S
Nu tycker jag att stämningen här är lite ogin...

Nu tar vi varandra i hand och sjunger 'We shall overcome'
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
N
P paralun skrev:
Allt....🤔
Man skall ha en positiv inställning då blir allt mycket roligare
 
N
Alfredo Alfredo skrev:
Funkar också i tillräcklig mängd. Har du ett fat?
Brukar alltid ha några fat hemma så man kan marinera en älg innför helstekning
 
  • Gilla
  • Älska
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Brukar alltid ha några fat hemma så man kan marinera en älg innför helstekning
Min typ av kock! 👍
 
N
P paralun skrev:
Jag trodde du var en "sopeldare" när man ser röken från din skorsten!
Det blir lite rökigt men det beror nog på att jag doppar träbitarna i spillolja så dom ska ta eld lätt.
 
N Niq skrev:
Man skall ha en positiv inställning då blir allt mycket roligare
En taktik kan eventuellt vara att byta ut långpannorna mot dunkdricka? Grannen blir liggande under bordet...
 
N Niq skrev:
Det blir lite rökigt men det beror nog på att jag doppar träbitarna i spillolja så dom ska ta eld lätt.
Måste anmälas till eldningsombudsmannen!
 
P paralun skrev:
Måste anmälas till eldningsombudsmannen!
Nja, folk som eldat förut eller är född av eldande föräldrar får väl fortsätta som vanligt utan anmälan?
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Nja, folk som eldat förut eller är född av eldande föräldrar får väl fortsätta som vanligt utan anmälan?
Nej inte alls, elda är ju mycket farligt säger man i Bryssel och eldningsombudsmannen är inte att leka med.😱
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.