819 796 läst ·
30 326 svar
820k läst
30,3k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Altanen måste också palla sju pall och det är de inte alla som gör. Det krävs minst sjutumelva och en faslig massa kåttlinggar. Sen bör det vara minst C57-skruv, i varje fall om det regnar varje år. Glöm heller inte att gräva till frostfritt djup, en 10-12 meter eller så. Och slutligen, ta dit Ledningskollen.se innan grävmaskinen kortsluter Barsebäck för det kan bli skitdyrt,Nötegårdsgubben skrev:
Men för att få bygglov måste man väl veta var tomtgränserna går? Jag har letat men hittar inga helrör där jag tror att hörnen ska vara. Kan det vara så att jag har en rund tomt?P Pin skrev:
Vad kostar utmätning av tomten? Är det kronofogden man vänder sig till, och hur går det då med julklapparna?
Fan du kränker migP paralun skrev:
Kalla mig ett simpelt fyllo.
Du har ingen aning om hur komplex jag är
Var hittar ja lättkränktshetrapporten?
Det är ditt fel att jag dricker fem standard gla eller fler ikväll
Åhh. det är ju jobbigt att logga in hos LMV och kolla.....mrsnhp skrev:
Inga problem. Glöm helrören. Huvudsaken är att du är rund under fötterna och går i cirklar eller runningar om du är skåning. Du måste skilja på tomten och helgfrids zon. Den senare varar till påska medan den förra varar till trettondagen. Både dansk påskebrygd och finsk julkalender kan fungera.mrsnhp skrev:
Ingen vill veta vart du köpt din tröja heter väl låten?Fulkemisten skrev:
Överdrivet intag av starkmjölk @Fulkemisten, du behöver nog erbjudas vård om jag förstår socialstyrelsen rätt
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 274 inlägg
Fulkemisten
Husägare
· Enskede
· 2 439 inlägg
Fulkemisten
Husägare
- Enskede
- 2 439 inlägg
Nubbe i berg låter intressant, kan du inte starta en separat tråd om detta om det inte passar i dryckestråden?Nötegårdsgubben skrev:
Jag tror faktiskt att fastigheten ska vara helt innom rå och rör och att skälvrängare kommer till helvetet, men du får ju tro vad du vill.