Jag tycker citeringsreglerna är lite svåra att förstå.

• Gilla
ClasseClas
  • Laddar…
N
FredrikR FredrikR skrev:
Var tog säljaren vägen nu?
Talar med mäklaren. Men hen for på semester så jag har talat med mäklarens kusins fru. Och hon är säker på att det är köparen som brutit kontraktet. Hon kan mycket om att köpa o sälja eftersom hon jobbar i kassan på Ica

• Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
N
FredrikR FredrikR skrev:
Nej här talar vi om belryg

FredrikR FredrikR skrev:
”Citeringsreglerna” är inte alls svåra

• Ledsen
FredrikR
  • Laddar…
Jag villade bort mig mellan kaffekoppen och 14 långburk.

Alltså ska man köpa hus så tar jag det igen: man bjuder in sig på en kopp kaffe och så ett handslag. Vad kan gå fel med en säljare på landet?

Affisch för "Studentafton" med Ebba Busch och Esbjörn framför ett gammalt hus, ägt av en skribent.

• Älska
djanlov och 1 till
  • Laddar…
Vitt kakel på vägg med ojämna fogar, fotograferat i ett hörn. Diskussion om plattornas svårighet att skära och synlighetsbedömning på avstånd.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Är detta inom toleranserna? Plattsättaren säger att man inte kan få det helt perfekt då plattorna jag valde var ovanligt svåra att skära. Han säger även att man skall kolla på 5m avstånd med en 1W led-lampa när man bedömer.

• Gilla
  • Haha
BirgitS och 3 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Alltså ska man köpa hus så tar jag det igen: man bjuder in sig på en kopp kaffe och så ett handslag. Vad kan gå fel med en säljare på landet?

[bild]
Tack och hej.

FredrikR FredrikR skrev:
Tack och hej.
Hej och

N
elpaco elpaco skrev:
[bild]
Är detta inom toleranserna? Plattsättaren säger att man inte kan få det helt perfekt då plattorna jag valde var ovanligt svåra att skära. Han säger även att man skall kolla på 5m avstånd med en 1W led-lampa när man bedömer.
Man ska svetsmask på sig också.
Nej det ser inte ut att vara inom toleranserna. Plattan tredje plattraden uppifrån andra från vänster sitter tydligt snett.

A
N Niq skrev:
Man ska svetsmask på sig också.
Nej det ser inte ut att vara inom toleranserna. Plattan tredje plattraden uppifrån andra från vänster sitter tydligt snett.
Hur ser du det med svetsmask?

N
Rejäl skrev:
Hur ser du det med svetsmask?
Jag har ju en 1W ledlampa

A
N Niq skrev:
Jag har ju en 1W ledlampa
Bild?

• Gilla
fribygg
  • Laddar…
Nej va fan, känns som klick bait att den här tråden fick en notis. Det har ju inte skrivits något vettigt alls sen jag skrev något sist.

PS. TS Har nog fått Balrog igen. DS.

SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Och säljaren måste kolla så att inte Ernst har varit där och hemmapulat då på 80-talet, innan han blev känd, för då kan det bli 100% dolda fel istället!!!
Om Ernst har hemmapulat med elen skulle jag säga att allt är lungt och ingen utomstående besiktningsman behövs.

• Wow
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.