819 665 läst ·
30 322 svar
820k läst
30,3k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
För att väga upp pjölkdrickarna.Nötegårdsgubben skrev:
Trots att det är en stapelvara i många svenska hem har vi ingen tråd om mjölk! Det är dags att ändra på det. Jag tänker att man kanske kan visa hur och när man dricker mjölk, vilken sort man dricker, rent av om man dricker pjölk (alltså havre-”mjölk” och liknande). Eller saker man har mjölk till. Vi får se vart det bär hän!
Jag börjar!
[bild]
Jag är vuxen. Jag dricker inte mjölk.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 648 inlägg
Snyggt försök, men du nådde inte redigt ända fram, och det är det som gör att du är dömd att vara förlorare i varje given grannfejd! "Grannens Thuja"!?!? <--- Förlorarmentalitet deluxe! Jag, grannfejdernas obestridliga segrare, definierar det bövla buskaget som "Min Thuja", eftersom den är inom synhåll från min fastighet. Och då gör jag vad jag vill med thujan; getfoder, gravprydnad, napalm, täcka över min privata aspest-deponi...med mera.P paralun skrev:
Ok, tack för tillrättavisningen.SågspånPappspikEternit skrev:
Snyggt försök, men du nådde inte redigt ända fram, och det är det som gör att du är dömd att vara förlorare i varje given grannfejd! "Grannens Thuja"!?!? <--- Förlorarmentalitet deluxe! Jag, grannfejdernas obestridliga segrare, definierar det bövla buskaget som "Min Thuja", eftersom den är inom synhåll från min fastighet. Och då gör jag vad jag vill med thujan; getfoder, gravprydnad, napalm, täcka över min privata aspest-deponi...med mera.
Man kunde ju även pissa på Tuijan läste jag och då passar nog ubåtar bra?