819 400 läst ·
30 305 svar
819k läst
30,3k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Jo men det är säkert en ond app som förstör ditt liv.N Niq skrev:Dags att byta till en ny uppkopplad med appstyrning,blåa tänder och wifi. Tar minst 4 timmar att installera alla uppdateringar vid första starten. Sedan ska den kopplas upp mot internet trådlöst förstås och appen måste installeras. Glöm inte att du måste registrera dig på hemsidan så du kan logga in i appen. Sedan är det bara att köra den via appen och den ger dig realtidsdata direkt i appen så du vet när du ska aktivera din nya uppkopplade appstyrda vedmatare och när du ska aktivera din uppkopplade appstyrda vedtransportör. Alla med egna appar. Lätt o smidigt med den nya digitala tekniken
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 647 inlägg
Jamen kompis, klart du ska få ett positivt svar och massa medhåll:FredrikR skrev:
Det är dolt fel att du har fått spetor i fingrarna av att hantera förra ägarens kvarlämnade ved! Det är troligen också dolt fel att förra ägarens ved-app spionerar på dig och skickar aviseringar till Naturvårdsverket. Styrkekramar!
Har de lagt veden uppochner?!SågspånPappspikEternit skrev:
Det ska vara glad gubbe uppåt (som alltid) annars blir det surved.
Toppen, när och hur får jag ersättningen, vet du?SågspånPappspikEternit skrev:
Kan jag välja om jag vill ha ny ved eller pengar, det är ju ett tag tills det ska eldas.
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 647 inlägg
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 647 inlägg
Jag tog mig friheten att vidarebefordra frågan till advokat Claes B som brukar svara här på forumet (han har blockat dig, så han kunde inte se vad du skrev). Han hälsade helt kort:FredrikR skrev:
'Friskt stämt - hälften vunnet!
Friskt kopplat - hälften brunnet!
Ingen minns en fegis, men alla kommer ihåg ett klantarsle!
Sambolagen ♧1♤3 trumfar alltid Avfallsförordningens ♧13 ♤37!'
(Inte helt säker på det där sista, jag bad honom prata fort, eftersom han tar betalt per timme, inklusive restid och frukost på Ahlsells. Även för ett telefonsamtal!)