R Rejäl skrev:
O nej vad ska jag göra nu🤷kan man reklamera sin fru med dolda fel?
Du kan upp det med tillverkaren men dom är ofta dåliga på att erkänna fel med sina produkter. Det riskerar även att skapa dålig stämning runt Jul,påsk och andra högtider.

Det brukar behövas göra en total reset för att komma tillrätta med sådana här problem

• Gilla
fribygg
  • Laddar…
R
N Niq skrev:
Du kan upp det med tillverkaren men dom är ofta dåliga på att erkänna fel med sina produkter. Det riskerar även att skapa dålig stämning runt Jul,påsk och andra högtider.

Det brukar behövas göra en total reset för att komma tillrätta med sådana här problem
Jag tänkte mer att man skulle kunna reklamera till kyrkan för vi gifte oss prästen sa ju massa saker som nu inte längre stämmer?

Är det gammal hederlig lobotomering som gäller?

Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Vad är mynt?

/Gen. Z
Det man använder när man singlar slant

• Gilla
Rejäl
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Jag tänkte mer att man skulle kunna reklamera till kyrkan för vi gifte oss prästen sa ju massa saker som nu inte längre stämmer?

Är det gammal hederlig lobotomering som gäller?
Du är lite gammaldags gifta sig med präst. Nuförtiden gör man ju allt digitalt. Radera allt som finns i hennes dator,mobil,platta alla sociala medier allt digitalt ska nollas

Nissens
N Niq skrev:

Du tänker på svärmor?

N Niq skrev:
Du är lite gammaldags gifta sig med präst.
Tvärtom är det väldigt modernt. Förr fick präster inte gifta sig.

• Haha
  • Älska
Rejäl och 2 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Det man använder när man singlar slant
Det där som alltid börjar med att man ska bråka om vilken som är krona och vilken som är klave, för att sen gå vidare till att gissa vad en klave är?

Ok boomer.

N Niq skrev:
Du är lite gammaldags gifta sig med präst. Nuförtiden gör man ju allt digitalt. Radera allt som finns i hennes dator,mobil,platta alla sociala medier allt digitalt ska nollas
Dessa saker är inte anslutna till internet, det har jag sett till!!

• Gilla
Rejäl
  • Laddar…
R
N Niq skrev:
Då garanterar du att hon blir som innan?

Vad ska man med internet till när det finns Byggahus

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
P Pin skrev:
Vad ska man med internet till när det finns Byggahus
Som man besöker från sin personliga hemdator. 😇

R Rejäl skrev:
Då garanterar du att hon blir som innan?
Jag ger inga garantier på något

P Pin skrev:
Tvärtom är det väldigt modernt. Förr fick präster inte gifta sig.
Det fick dom visst

FredrikR FredrikR skrev:
Dessa saker är inte anslutna till internet, det har jag sett till!!
Nä präst är oftast inte det

R
N Niq skrev:
Jag ger inga garantier på något
Som vanligt på BH alla snackar men levererar ingett!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.