Rejäl skrev:
Jag har inte handlat på varken ellos eller Hobbex senaste årtiondena så du får skriva och berätta om dina egna erfarenheter för där kan jag inte hjälpa till..
Hur länge sedan är det du handlade?

P
F fribygg skrev:
Hur länge sedan är det du handlade?
Jag har förmodligen aldrig handlar i dessa butiker så jag vet inte vad du fortsätter dilla om..

Rejäl skrev:
Jag har förmodligen aldrig handlar i dessa butiker så jag vet inte vad du fortsätter dilla om..
Det är ju inte många inlägg sedan du påstod att du inte handlat där de sista årtiondena, det tolkade jag som att du handlat.

P
F fribygg skrev:
Det är ju inte många inlägg sedan du påstod att du inte handlat där de sista årtiondena, det tolkade jag som att du handlat.
Du är ju otrolig du, hur många minns vart man har handlar för flera årtionden sedan?

Det är mycket bättre att du berättar om dina äventyr med Ryska kvinnor och Hobbex än försöker att ljuga ihop om mina som inte finns..

Rejäl skrev:
Du är ju otrolig du, hur många minns vart man har handlar för flera årtionden sedan?
Vad roligt för dig att det lyckades på Ellos även om det nu är flera årtionden sen.

P
F fribygg skrev:
Vad roligt för dig att det lyckades på Ellos även om det nu är flera årtionden sen.
Du fattar ju inte svenska som vanligt det verkar vara ett syndrom ifrån dina trakter..

N
Rejäl skrev:
Du fattar ju inte svenska som vanligt det verkar vara ett syndrom ifrån dina trakter..
Det kunde vara värre det kunde vara värmländska

• Haha
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
P
N Niq skrev:
Det kunde vara värre det kunde vara värmländska
Han verkar leva i en alternativ värld och med en språkförbistring som likna Putins Ryssland.
Dom skulle ju kunna vara släktingar?

N
Rejäl skrev:
Han verkar leva i en alternativ värld och med en språkförbistring som likna Putins Ryssland.
Dom skulle ju kunna vara släktingar?
Не думаю, что он понимает по-русски.

P
Nu är det definitivt dags att stänga tråden MODERATEN!!!!

Rejäl skrev:
När språket behandlas så här är det inte så lätt att förstå vad du menar.
Rejäl skrev:
Sedan kan du ju kolla läsförståelsen immar du skriver 🙏
Hur kollar man din läsförståelse? Tänker du att jag ska PMa dig innan jag skriver här eller vad menar du egentligen med "immar"?

Själv får jag nog kyla ett par flaskor öl för att få nått som immar i glaset.

• Haha
Nissens
  • Laddar…
P
Om du kommunicerar med dina ryska släktingar istället så blir allt fin fint..

N
F fribygg skrev:
När språket behandlas så här är det inte så lätt att förstå vad du menar.

Hur kollar man din läsförståelse? Tänker du att jag ska PMa dig innan jag skriver här eller vad menar du egentligen med "immar"?

Själv får jag nog kyla ett par flaskor öl för att få nått som immar i glaset.
Det ska vara långburk. 75 cl flaska i nödfall

Rejäl skrev:
Om du kommunicerar med dina ryska släktingar istället så blir allt fin fint..
Man kan ju pladdra varenda språk på jordklotet med Google Translate.....😉

• Google Translate-översättning av text från ryska till svenska, ryska texten säger "Jag tror inte att han förstår ryska".
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
N
Rejäl skrev:
Nu är det definitivt dags att stänga tråden MODERATEN!!!!
Зачем вы это делаете?

• Ledsen
  • Haha
  • Gilla
4774 och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.