P Plupp 405730 #9 226 Anonym 15 jun 2024 23:41 Plupp 405730 Anonym 15 jun 2024 23:41 #9 226 Alfredo skrev: Jag skrev utan! Var det ett svårt ord? Låt Nisse nissen vara han är kinkig idag😉
Nissens #9 227 Medlem · Göteborg · 15 835 inlägg 15 jun 2024 23:42 Nissens Medlem Göteborg 15 835 inlägg 15 jun 2024 23:42 #9 227 Alfredo skrev: Jag skrev utan! Var det ett svårt ord? Ja, det finns väl bara utan, så jag fattar inte vad alternativet kan vara…
Alfredo skrev: Jag skrev utan! Var det ett svårt ord? Ja, det finns väl bara utan, så jag fattar inte vad alternativet kan vara…
Alfredo #9 228 Besserwisser · Västernorrland · 38 402 inlägg 15 jun 2024 23:44 Alfredo Besserwisser Västernorrland 38 402 inlägg 15 jun 2024 23:44 #9 228 Nissens skrev: Ja, det finns väl bara utan, så jag fattar inte vad alternativet kan vara… Med.
Nissens #9 229 Medlem · Göteborg · 15 835 inlägg 15 jun 2024 23:47 Nissens Medlem Göteborg 15 835 inlägg 15 jun 2024 23:47 #9 229 Alfredo skrev: Med. Så det finns med trillingnöt??? Var???
F fribygg #9 230 Medlem · Östergötland · 23 453 inlägg 15 jun 2024 23:50 fribygg Medlem Östergötland 23 453 inlägg 15 jun 2024 23:50 #9 230 Vem köper ens godis från den tillverkaren numera? Välj Narr (eller möjligtvis Cloetta)från Östergötland om ni inte vill stödja Putin i hans orättfärdiga krig.
Vem köper ens godis från den tillverkaren numera? Välj Narr (eller möjligtvis Cloetta)från Östergötland om ni inte vill stödja Putin i hans orättfärdiga krig.
P Plupp 405730 #9 231 Anonym 15 jun 2024 23:51 Plupp 405730 Anonym 15 jun 2024 23:51 #9 231 Duger Fazer?
F fribygg #9 232 Medlem · Östergötland · 23 453 inlägg 15 jun 2024 23:58 fribygg Medlem Östergötland 23 453 inlägg 15 jun 2024 23:58 #9 232 Rejäl skrev: Duger Fazer? Om du är Finne bör det väl vara det bästa.
P Plupp 405730 #9 233 Anonym 15 jun 2024 23:59 Plupp 405730 Anonym 15 jun 2024 23:59 #9 233 F fribygg skrev: Om du är Finne bör det väl vara det bästa. Så man måste vara en finne för att gilla Fazer?
F fribygg skrev: Om du är Finne bör det väl vara det bästa. Så man måste vara en finne för att gilla Fazer?
F fribygg #9 234 Medlem · Östergötland · 23 453 inlägg 16 jun 2024 00:01 fribygg Medlem Östergötland 23 453 inlägg 16 jun 2024 00:01 #9 234 Rejäl skrev: Så man måste vara en finne för att gilla Fazer? Nädå, men Narr gör utmärkta högkvalitativa produkter här i Sverige och sånt bör uppmuntras.
Rejäl skrev: Så man måste vara en finne för att gilla Fazer? Nädå, men Narr gör utmärkta högkvalitativa produkter här i Sverige och sånt bör uppmuntras.
P Plupp 405730 #9 235 Anonym 16 jun 2024 00:03 Plupp 405730 Anonym 16 jun 2024 00:03 #9 235 F fribygg skrev: Nädå, men Narr gör utmärkta högkvalitativa produkter här i Sverige och sånt bör uppmuntras. Cloetta tillverkar väl bilar?
F fribygg skrev: Nädå, men Narr gör utmärkta högkvalitativa produkter här i Sverige och sånt bör uppmuntras. Cloetta tillverkar väl bilar?
F fribygg #9 236 Medlem · Östergötland · 23 453 inlägg 16 jun 2024 00:05 fribygg Medlem Östergötland 23 453 inlägg 16 jun 2024 00:05 #9 236 Rejäl skrev: Cloetta tillverkar väl bilar? Knappast sånna där politiskt korrekta.
Nissens #9 237 Medlem · Göteborg · 15 835 inlägg 16 jun 2024 00:23 Nissens Medlem Göteborg 15 835 inlägg 16 jun 2024 00:23 #9 237 F fribygg skrev: Om du är Finne bör det väl vara det bästa. Du vet väl var Finnar sitter?
P Plupp 405730 #9 238 Anonym 16 jun 2024 00:26 Plupp 405730 Anonym 16 jun 2024 00:26 #9 238 Nissens skrev: Du vet väl var Finnar sitter? Av din bild o döma så kan du någ inga få😅
Alfredo #9 239 Besserwisser · Västernorrland · 38 402 inlägg 16 jun 2024 01:33 Alfredo Besserwisser Västernorrland 38 402 inlägg 16 jun 2024 01:33 #9 239 Nissens skrev: Så det finns med trillingnöt??? Var??? Skit i det du!
Bananskalare #9 240 Allvetare · Tullinge · 6 040 inlägg 16 jun 2024 02:17 Bananskalare Allvetare Tullinge 6 040 inlägg 16 jun 2024 02:17 #9 240 Alfredo skrev: Menar du aladdinasken utan trillingnöt i den röda ringen? Varken trillingnöt eller alladinask
Alfredo skrev: Menar du aladdinasken utan trillingnöt i den röda ringen? Varken trillingnöt eller alladinask