P
Alfredo Alfredo skrev:
Jag skrev utan! Var det ett svårt ord?
Låt Nisse nissen vara han är kinkig idag😉
 
  • Haha
Alfredo
  • Laddar…
Nissens
Alfredo Alfredo skrev:
Jag skrev utan! Var det ett svårt ord?
Ja, det finns väl bara utan, så jag fattar inte vad alternativet kan vara…
 
Nissens Nissens skrev:
Ja, det finns väl bara utan, så jag fattar inte vad alternativet kan vara…
Med.
 
  • Älska
  • Gilla
kashieda och 4 till
  • Laddar…
Nissens
Alfredo Alfredo skrev:
Med.
Så det finns med trillingnöt??? Var???
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
Vem köper ens godis från den tillverkaren numera?

Välj Narr (eller möjligtvis Cloetta)från Östergötland om ni inte vill stödja Putin i hans orättfärdiga krig.
 
P
Duger Fazer?
 
Rejäl skrev:
Duger Fazer?
Om du är Finne bör det väl vara det bästa.
 
  • Gilla
Dortmunder DAB
  • Laddar…
P
F fribygg skrev:
Om du är Finne bör det väl vara det bästa.
Så man måste vara en finne för att gilla Fazer?
 
Rejäl skrev:
Så man måste vara en finne för att gilla Fazer?
Nädå, men Narr gör utmärkta högkvalitativa produkter här i Sverige och sånt bör uppmuntras.
 
P
F fribygg skrev:
Nädå, men Narr gör utmärkta högkvalitativa produkter här i Sverige och sånt bör uppmuntras.
Cloetta tillverkar väl bilar?
 
Rejäl skrev:
Cloetta tillverkar väl bilar?
Knappast sånna där politiskt korrekta.
 
Nissens
F fribygg skrev:
Om du är Finne bör det väl vara det bästa.
Du vet väl var Finnar sitter?
 
P
Nissens skrev:
Du vet väl var Finnar sitter?
Av din bild o döma så kan du någ inga få😅
 
Nissens Nissens skrev:
Så det finns med trillingnöt??? Var???
Skit i det du!
 
  • Haha
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Menar du aladdinasken utan trillingnöt i den röda ringen?
Varken trillingnöt eller alladinask
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.