N
P Pin skrev:
Kartan är stilla. Det är telefonen som rör sig.
Är du säker❓Har du någon källa på det❓

N
Bananskalare Bananskalare skrev:
Det måste vara fel på kartorna Eller är det fel telefon? De kanske inte får plats?
Det var väldigt jobbigt att få in dom

P
N Niq skrev:
Börja med att lägga upp en bild på telefon inte på din hammare
Det där var någ det grövsta förolämpningen i BHs historia, skäms på dig..

N
S Saelen skrev:
det är färgen som är viktig och jag kräver att kartorna i telefonen anpassar sig efter årstiden.

Vinter - vitt
Vår - ljusgrönt
Sommar - mörkgrönt
Höst - brunrött (eller hippiepsykedeliskt)

Och, märkväl…

Alla ritningar som skickas in till respektive byggnadsnämnd måste följa dessa direktiv.
Brandgul kan väl vara för bakvinter

Rejäl skrev:
Jag är lite efter i dagens teknologi kan du hjälpa mig att få igång kart funktionen i min telefon gärna med GPS funktionen med?
[bild]
Vilken modern!
Jag har en Dialog med fingerskiva.. vem behöver föresten kartfunktion när man har jordglob?

P
F fribygg skrev:
Vilken modern!
Jag har en Dialog med fingerskiva.. vem behöver föresten kartfunktion när man har jordglob?
Har en likadan hemma en grå en, men som gammal hantverkare så kräver kunderna att man ska vara kontaktbar under arbetstid så då har man ingett val än att följa ungdomen med dessa morderna telefoner..
Känner du han knäppgöken Niq som tror att det är en hammare?

kashieda kashieda skrev:
Men där har jag ingen egen el indragen.
Helt rätt! Man ska aldrig ha egen el i hönshus! 👍

• Älska
kashieda
  • Laddar…
Rejäl skrev:
Har en likadan hemma en grå en, men som gammal hantverkare så kräver kunderna att man ska vara kontaktbar under arbetstid så då har man ingett val än att följa ungdomen med dessa morderna telefoner..
Det går fint att vara kontaktbar utan mobil, prova att skippa de 14 långburkarna minst 12 timmar före (och under hela arbetsdagen) så ska du se att du blir kontaktbar som normala människor.

• Wow
  • Haha
kashieda och 3 till
  • Laddar…
P
F fribygg skrev:
Det går fint att vara kontaktbar utan mobil, prova att skippa de 14 långburkarna minst 12 timmar före (och under hela arbetsdagen) så ska du se att du blir kontaktbar som normala människor.
Men då blir det svårt att hålla i hammaren pga. alla skakningar..

• Gilla
Alfredo
  • Laddar…
F fribygg skrev:
och under hela arbetsdagen
Under hela?!?! Du är kul du!

Alfredo Alfredo skrev:
Under hela?!?! Du är kul du!
Är du Dansk får du ju givetvis ta ett par flaskor grön Tuborg till maten.

• Gilla
Alfredo
  • Laddar…
Rejäl skrev:
Men då blir det svårt att hålla i hammaren pga. alla skakningar..
Skruva?

P
F fribygg skrev:
Skruva?
Skruva? Det här blir ju bara värre och värre vad är nästa påhopp?
Att man ska skruva med en blå Bosch eller inte konstigt att så många dolda fel finnes i svearikets hus..

kashieda kashieda skrev:
Jag har inget hönshus!
Men se då till att bygga ett.

• Älska
kashieda
  • Laddar…
N Niq skrev:
Är du säker❓Har du någon källa på det❓
Du kan läsa själv på lantismäterivärket.

Du måste numera annama cirkulär ekonomi och importera cirkulär kartprojektion. Det stämmer 1:1 över hela jordens yta enda till kanten.

Hur skulle kartan kunna röra sig i ett geocentriskt universum? Inte ens om du springer snabbare en vinden rör sig kartan. Den är stilla. Det är telefonen som flyttar sig och ålders kartan som är 1:1,vilket du ser genom fönstret på telefonen. Precis som när du är på senester och åker glass bottom boat.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.