N
P P-O Dahlgren skrev:
Jag tycker det det är bättre att fråga en expert.

[bild]
Han är nog bra på kalvdans
 
  • Gilla
P-O Dahlgren
  • Laddar…
P P-O Dahlgren skrev:
Jag tycker det det är bättre att fråga en expert
Men va fan. Jag trodde Karo hade åtgärdat det där problemet. 🤬
 
  • Haha
  • Älska
  • Ledsen
kashieda och 3 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Men va fan. Jag trodde Karo hade åtgärdat det där problemet. 🤬
Nu har jag inte läst hela tråden men den handlar väl om grillning? Ernst förespråkar engångsgrillar från ÖB framför någon kommod eller vad de nu heter.

PS. Vem fan är Karo? Frågar åt en kompis (Ernst).
 
  • Wow
kashieda och 1 till
  • Laddar…
P P-O Dahlgren skrev:
Ernst förespråkar engångsgrillar
På en sådan passar han nog bra!
 
  • Gilla
P-O Dahlgren och 2 till
  • Laddar…
N
P P-O Dahlgren skrev:
Nu har jag inte läst hela tråden men den handlar väl om grillning? Ernst förespråkar engångsgrillar från ÖB framför någon kommod eller vad de nu heter.

PS. Vem fan är Karo? Frågar åt en kompis (Ernst).
Karo är en elddemon från den första tiden
 
  • Älska
kashieda och 1 till
  • Laddar…
N
P P-O Dahlgren skrev:
Nu har jag inte läst hela tråden men den handlar väl om grillning? Ernst förespråkar engångsgrillar från ÖB framför någon kommod eller vad de nu heter.

PS. Vem fan är Karo? Frågar åt en kompis (Ernst).
Du måste ju läsa hela tråden för att hänga med.
 
  • Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Du måste ju läsa hela tråden för att hänga med.
8450 inlägg. När skulle jag hinna med det? Jag brukar välja ett i mitten och svara på det med något som knappt har med saken att göra.
 
  • Gilla
  • Älska
Sona2012 och 4 till
  • Laddar…
P P-O Dahlgren skrev:
När skulle jag hinna med det?
Det är inte vår sak att lära dig att göra nödvändiga prioriteringar! Väx upp!
 
  • Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
N
P P-O Dahlgren skrev:
8450 inlägg. När skulle jag hinna med det? Jag brukar välja ett i mitten och svara på det med något som knappt har med saken att göra.
Komma här med bortförklaringar. Det är måndag i morgon. Du har säkert gott om tid när du är på jobbet.
 
  • Gilla
  • Wow
kashieda och 6 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Komma här med bortförklaringar. Det är måndag i morgon. Du har säkert gott om tid när du är på jobbet.
Om jag skulle läsa igenom det på jobbet får jag förmodligen sparken. Det skulle innebära att jag var ledig hela tiden och äntligen ha tid att bygga ett hönshus vid tomtgränsen nära grannens mätarskåp. Ernst har visst en ritning på ett fint rede där "ute möter inne".
 
  • Gilla
  • Haha
kashieda och 3 till
  • Laddar…
Ernst är som en sommargäst som vill äta ute och skita inne. Ute möter inte inne.
 
  • Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
P P-O Dahlgren skrev:
8450 inlägg. När skulle jag hinna med det? Jag brukar välja ett i mitten och svara på det med något som knappt har med saken att göra.
Jag tycker du ska svara på det senaste inlägget, gärna i en sju år gammal tråd.
 
  • Gilla
  • Haha
kashieda och 3 till
  • Laddar…
P P-O Dahlgren skrev:
Jag brukar välja ett i mitten och svara på det med något som knappt har med saken att göra.
Hur, jag undrar hur, kan du ha endast 11 inlägg och ändå vara ett så fullfjädrat forumproffs redan?
 
  • Wow
  • Haha
  • Gilla
  • Älska
FredrikR och 5 till
  • Laddar…
Bananskalare Bananskalare skrev:
Det ända han vet något om grön umbra
Har han grön umbra i ändan? Låter iofs rimligt...
 
  • Gilla
Sona2012 och 1 till
  • Laddar…
P
F fribygg skrev:
Det är möjligt, men i ditt fall duger det väl med Pripps Blå.
Pripps blå ska du mata fiskmåsarna för något annat duger den inte till..
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.