SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Begagnad frityrolja från ett sunkigt matställe i din närhet. Det svåra är att hitta ett ställe där de faktiskt byter frityroljan när den börjar likna slipersolja.
Nu tycker jag du förstör för alla oss som försöker köra våra dieselfordon på förnybart naturligt bränsle, beg frityrolja är allt för värdefullt att använda på altaner.

• Älska
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Düsseldorff Düsseldorff skrev:
Behöver akut hjälp! Kan inte komma in i mitt källarförråd. Det är typ gunnebo-stängsel och clas olson-hänglås. Jag har pianotråd, amfetaminpåverkad medhjälpare, avbitare och fisherman's friend. Hur tar jag mig snabbast in?
Ring langaren som sitter inlåst

Begagnad frityrolja från ett sunkigt matställe i din närhet. Det svåra är att hitta ett ställe där de faktiskt byter frityroljan när den börjar likna slipersolja.
Då är den ju just inkörd!

• Wow
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Det svåra är att hitta ett ställe där de faktiskt byter frityroljan när den börjar likna slipersolja.
Vad menar du med byter? Man fyller väl på? Och vad har du emot slipersolja?

• Gilla
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Vad menar du med byter? Man fyller väl på? Och vad har du emot slipersolja?
Min känsla är att slipersolja (kreosot?) kräver mer av användaren samt att den inte är lika stabil som frityr eller palmolja som vi normalt använder.

• Wow
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Min känsla är att slipersolja (kreosot?) kräver mer av användaren samt att den inte är lika stabil som frityr eller palmolja som vi normalt använder.
Men hur får du till den perfekta kreosotsmaken om du använder skräpolja? 🤔 Vill du kunderna ska komma igen går det inte att fuska!

• Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
Behöver akut hjälp! Kan inte komma in i mitt källarförråd. Det är typ gunnebo-stängsel och clas olson-hänglås. Jag har pianotråd, amfetaminpåverkad medhjälpare, avbitare och fisherman's friend. Hur tar jag mig snabbast in?
42

• Gilla
Sona2012
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Jag hittar inte Daniel_Ockelbo här på forat, har du kontaktuppgifter?
Han står med löpnummer, inte ort. Det har funnits CVIII före honom…

• Haha
  • Gilla
Pin och 3 till
  • Laddar…
N
Fyll låset med fisherman's friend och häll lite vatten på. Dom löser upp allt

• Gilla
SågspånPappspikEternit och 3 till
  • Laddar…
N
Alfredo Alfredo skrev:
App, App app! Nu för tiden dumpar vi inte avfall i sjön längre! SKÄRPNING!!!
Vilken app menar du att man ska använda ❓

N
Ja prova inte på McDonalds dom är rädda att det ska påverka smaken. Dessutom så har den där anställda som en gång fyllde fritösen växt upp och bytt jobb så nu vet ingen hur man gör.

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
N
Alfredo Alfredo skrev:
Men hur får du till den perfekta kreosotsmaken om du använder skräpolja? 🤔 Vill du kunderna ska komma igen går det inte att fuska!
Det verkar lyckas utmärkt för McDonalds och Burger king.

P Pin skrev:
Hur raderar jag inlägg?
Prova dynamit? Sprängningar och skjutningar är ju det nya normala.

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Prova dynamit? Sprängningar och skjutningar är ju det nya normala.
Ok tack
Grannpojken är i lämplig ålder för det

• Gilla
  • Älska
  • Wow
Nötegårdsgubben och 3 till
  • Laddar…
Om man ska spränga måste man varsko alla grannar inom fem mils radie, samt mäta alla skador före och efter. Det är så dyrt att den funktionen ör avstängd här på Hyggabus.

Dock kan man dränka ett inlägg genom strategiskt OT-skrivande om aspest, långburk eller klimakteriet.

• Gilla
  • Wow
SågspånPappspikEternit och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.