819 587 läst ·
30 316 svar
820k läst
30,3k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 647 inlägg
Nu är det inte din fråga, men jag tycker du borde behandla den där trallen med klassisk halvolja, alltså en 50/50-blandning mellan spillolja från växellådan på en Mazda + gammal frityrolja från ditt närmaste snabbmats-sunkhak! Blir kanonbra, mycket mer hållbart än sån där dålig salixdioxid man ser i annonserna här ibland.Helena S skrev:
Nej.SågspånPappspikEternit skrev:
Nu är det inte din fråga, men jag tycker du borde behandla den där trallen med klassisk halvolja, alltså en 50/50-blandning mellan spillolja från växellådan på en Mazda + gammal frityrolja från ditt närmaste snabbmats-sunkhak! Blir kanonbra, mycket mer hållbart än sån där dålig salixdioxid man ser i annonserna här ibland.
Bild på öronen behövs nog om vi ska tro dejHelena S skrev:
Helolja, dvs ren spillolja är nog att föredra. Tar man mineralolja från en gammal dieselmotor får trallen snabbt en exklusiv mörk färg.SågspånPappspikEternit skrev:
Nu är det inte din fråga, men jag tycker du borde behandla den där trallen med klassisk halvolja, alltså en 50/50-blandning mellan spillolja från växellådan på en Mazda + gammal frityrolja från ditt närmaste snabbmats-sunkhak! Blir kanonbra, mycket mer hållbart än sån där dålig salixdioxid man ser i annonserna här ibland.
Är det någon skillnad på vilken Mazda❓SågspånPappspikEternit skrev: