818 732 läst ·
30 244 svar
819k läst
30,2k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Allvetare
· Tullinge
· 6 040 inlägg
Bananskalare: Flummig, glömsk, lat, kluven
Enkelt olika ord att förklara samma sak
Enkelt olika ord att förklara samma sak
Renoverare
· Uppsala
· 2 173 inlägg
Allvetare
· Tullinge
· 6 040 inlägg
Jag behöver inte ens säga något.... Alla vet att jag är bäst. Egentligen skulle bäst heta bananskalare, men det var för långt. Själv tycker jag att bananskalare är lagom långt.
Sen måste man vara lite ödmjuk. Men nu pratar man om att man ska ändra tillbaka igen. Folk måste förstå att jag är bäst. Men jag är ödmjuk.. Men hur har man kunnat missa att jag är bäst. Men men jag är ödmjuk. Folk förstår inte. men jag är ödmjuk man är ju ödmjuk. Vissa förstå inte lika bra. Men det är okej jag är ödmjuk. De är korkade. Men man får vara korkad. Men jag är inte ödmjuk.
Sen måste man vara lite ödmjuk. Men nu pratar man om att man ska ändra tillbaka igen. Folk måste förstå att jag är bäst. Men jag är ödmjuk.. Men hur har man kunnat missa att jag är bäst. Men men jag är ödmjuk. Folk förstår inte. men jag är ödmjuk man är ju ödmjuk. Vissa förstå inte lika bra. Men det är okej jag är ödmjuk. De är korkade. Men man får vara korkad. Men jag är inte ödmjuk.
Allvetare
· Tullinge
· 6 040 inlägg
Det där är yrkeshemligheter. jag kan berätta det. men måste jag döda.migs först
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 231 inlägg
Berätta.
Alltså, den där funkar utmärkt till att göra omskärelse på en balrog.
Men, och det här är viktigt; bänken som balrogen spänns fast på
måste vara gjord av thuja som har växt i södersluttning på kalkrik jord och där grannens hönshus har stuckit ut så mycket att träden ska ha beskurits till 180 cm höjd.
Allt för att uppnå den kådrikhetskoefficient likt ebenholz för att bänken ska klara de skjuvningsfaktorer som en trilskande balrog utgör.
En varningens finger måste dock höjas. Om redskapet hanteras på fel sätt kommer balrogen helt enkelt att heta rog efteråt och få väldigt pipig röst.
Det är dock ett övergående fenomen och istället för att få en foglig balrog får man en ond jävla rog som kommer att göra kaoz med hela grannskapet.
måste vara gjord av thuja som har växt i södersluttning på kalkrik jord och där grannens hönshus har stuckit ut så mycket att träden ska ha beskurits till 180 cm höjd.
Allt för att uppnå den kådrikhetskoefficient likt ebenholz för att bänken ska klara de skjuvningsfaktorer som en trilskande balrog utgör.
En varningens finger måste dock höjas. Om redskapet hanteras på fel sätt kommer balrogen helt enkelt att heta rog efteråt och få väldigt pipig röst.
Det är dock ett övergående fenomen och istället för att få en foglig balrog får man en ond jävla rog som kommer att göra kaoz med hela grannskapet.
Om man får en Baal istället vad händer då❓S Saelen skrev:Alltså, den där funkar utmärkt till att göra omskärelse på en balrog.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder